Lidl vstúpil do ostrého súboja s Biedronkou a porovnáva ceny produktov. V ktorom reťazci ušetríte NAJVIAC?

lidl biedronka
Ilustračné foto, koláž. Zdroj: Freepik/freepik, Facebook/Biedronka Slovensko, Lidl Slovensko, BIEDRONKA Slovensko - akcie, ponuky, produkty a skúsenosti
Reklama

Biedronka, známa svojimi dostupnými cenami a širokým sortimentom potravín, plánuje osloviť slovenských zákazníkov aj ponukou domácich produktov.

Príchod nového obchodného reťazca poriadne zamiešal na našom trhu karty. Populárny obchod Biedronka, ktorý hojne má množstvo prevádzok u severných susedov a teší sa nákupnému záujmu Slovákov, otvoril svoju prvú kamennú predajňu v Miloslavove 5. marca, po ktorom nasledovali Zvolen a Považská Bystrica o deň neskôr.

Predajňa svojím dizajnom pripomína Lidl či Kaufland a ceny sú podobné tým, na ktoré sú zákazníci zvyknutí. Pri vstupe do predajne sa nachádza sekcia s ovocím a zeleninou, zatiaľ čo pozdĺž stien sú umiestnené chladiace a mraziace boxy. Stredná časť predajne je vyhradená pre spotrebný tovar.

Biedronka láka výhodnými zľavami

Jedným z hlavných ťahákov, ktoré Biedronka pripravila pri otvorení svojej prvej slovenskej predajne, je možnosť získať nákupné poukážky zdarma. Zákazníci, ktorí v deň otvorenia nakúpia za minimálne 30 eur, dostanú tri poukážky v hodnote 10 eur.

Tie bude možné uplatniť v nasledujúcom období, pričom každá z nich bude platná len pri nákupe nad 10,10 eura. Rovnaká promo akcia sa bude vzťahovať aj na ďalšie predajne, ktoré reťazec plánuje otvoriť.

Biedronka sa snaží prilákať zákazníkov aj výhodnými zľavami. Počas prvého týždňa od otvorenia ponúkla viac ako 30 % zľavy na toaletný papier a kuchynské utierky, obľúbené čipsy, ako aj viac než 50 % zľavy na vybrané druhy kozmetiky a čajov.

Biedronka, známa svojimi dostupnými cenami a širokým sortimentom potravín, plánuje osloviť slovenských zákazníkov aj ponukou domácich produktov.

V jej regáloch nebudú chýbať slovenské mäso, ovocie, zelenina, mliečne výrobky a ďalšie potraviny. Cieľom je prilákať nielen tých, ktorí hľadajú cenovo výhodné možnosti, ale aj zákazníkov preferujúcich lokálne výrobky. Mnohé produkty bude reťazec ponúkať pod vlastnými značkami, pričom ich výrobu zabezpečia rôzni dodávatelia.

Reťazec postupne rozširuje svoje pôsobenie na Slovensku a čoskoro plánuje otvoriť ďalšie predajne v mestách ako Levice, Nové Zámky či Senica. Zároveň už hľadal zamestnancov pre prevádzky v Liptovskom Mikuláši a obciach Chorvátsky Grob a Čierne.

Súboj nákupných košíkov

Na postupné otváranie predajní patriace pod portugalskú spoločnosť Jerónimo Martins, bezpochyby reagujú reťazce, ktoré na Slovensku pôsobia viac rokov. Zákazníkov lákajú na veľké zľavy, akcie 1+1 alebo 2+1 zadarmo či ďalšie kombinácie. Napríklad Kaufland či Lidl si pre vybrané predajne pripravil ďalšie ponuky na zľavy, ktorými chce pritiahnuť verných zákazníkov.

(Článok pokračuje na ďalšej strane)

1 2
Reklama
Ďakujeme, že nás čítate.

Ak máte zaujímavé nápady na témy, o ktorých by sme mohli písať alebo ste našli v článku chyby, neváhajte nás kontaktovať na [javascript protected email address]

Ficova IV. vláda

Zobraziť viac

Zo zahraničia

Zobraziť viac

Z domova

Zobraziť viac

Kultúra a showbiznis

Zobraziť viac

Ekonomika a biznis

Zobraziť viac

Šport

Zobraziť viac

TV Spark (VIDEO)

Zobraziť viac
Najčítanejšie v kategórii Ekonomika a biznis