Martin Novák sa po mesiaci vrátil do reštaurácie v Martine, ktorú sa snažil zachrániť a postaviť na nohy. Namiesto vylepšení ho však čakal šok – dvere boli zamknuté, svetlá zhasnuté a podnik mal nového majiteľa. Takýto koniec svojej snahy určite nečakal!
Ako informuje portál Eva, v poslednej epizóde Na nože, ktorá bola odvysielaná včera (26. marca), Martin Novák zavítal do reštaurácie Burger Pizza Rica, ktorá sa nachádzala v Martine. V tejto lokalite by väčšina ľudí očakávala tradičnú slovenskú reštauráciu lákajúcu turistov na domáce špeciality, no realita bola úplne iná. Zaujímavé je, že sa vytočil už v úvode, keď ho čašník upozornil, že ceny v jedálnom lístku nie sú aktuálne.
Jedálny lístok nebol aktuálny
„Čiže máte v jedálenskom lístku, na ktorom je napísané Koliba pod Hoľami, čo už nie ste, inú cenu, ako reálne zákazník zaplatí, áno? A viete, že to nie je správne?“ opýtal sa ho šéfkuchár. Situáciu však nakoniec zobral s humorom: „Už som v takom malom pekle, tak objednám si pizzu s názvom Peklo.“
Palacinka namiesto pizze?
Následne mu priniesli objednanú pizzu a bol zhrozený: „Keď vidím tú pizzu, veď to je tenké ako palacinka! Toto keby videli Taliani… Tatársku k pizzi? Extrém! Slováci, prosím, nerobte to už! Ty vole,“ začal sa smiať. Ešte viac ho dostalo to, že mu čašník k tomuto jedlu ponúkol kečup a tatársku omáčku, pričom dodal, že to majú zákazníci radi.
Snažil sa zbytočne
Napriek tomu sa však rozhodol reštaurácii pomôcť a kompletne ju zmenil a pomohol vybudovať akú-takú klientelu. Reštauráciu prišiel skontrolovať o mesiac neskôr a zistil, že už nie je v prevádzke, respektíve, že už má nového majiteľa. Pri príchode ho čakala zavretá brána a všade bolo zhasnuté, pričom sa nevedel dovolať ani majiteľovi, no kontaktoval aspoň jednu z kuchárok, s ktorou si dohodol stretnutie. Tá mu vysvetlila, že po jeho odchode fungovali bez problémov, no postupne začal záujem zo strany ľudí upadať a majitelia sa rozhodli zatvoriť.
Diváci ostali nahnevaní
Diváci sa však nahnevali a na sociálnej sieti začali ihneď komentovať to, čo videli v televízii: „Škoda Martinovho času, namiesto toho mohol pomôcť inej reštaurácii. Za mňa to bolo neslušné,“ napísala Matina. Do diskusie sa zapojila aj údajná bývalá zamestnankyňa tohto podniku: „Pracovala som tam 3 dni, musím povedať, že to bolo presne tak, ako bolo natočené – či jedálne lístky, ceny atď.. už vtedy som mala pocit, že to zatvoria pomaly – a to som tam bola vyše roka dozadu.. Aj som im navrhla, že im spravím tie jedálne lístky graficky, že to pôjdu len vytlačiť a nič sa nedialo.. odišla som najmä kvôli správaniu majiteľky a keď som zistila, že za jeden plat mám robiť prácu za 3 osoby.“