Toto skutočne PREHNALA: Meghan vraj mala využiť svoju malú DCÉRKU na propagáciu svojej značky!

Meghan
Zdroj: https://www.instagram.com/meghan.markle.official/
Reklama

Okolo Meghan Markle je v poslednej dobe skutočne rušno. Tento rok prišla s novou netflixovou reláciou S láskou Meghan, predstavila svoju značku As Ever a začala vyrábať džem. Ten však ľudia poriadne skritizovali a neúspešne skončil aj Meghanin pokus dostať do svojho podcastu známe tváre ako Beyoncé, či Taylor Swift. Zdá sa, že najnovšie bývalá herečka a manželka princa Harryho vyrobila ďalší škandál. Na propagáciu svojich produktov mala nechutne využiť svoju dcéru!

Že je Meghan podnikavé dievča, o tom niet pochýb. Nikto však nepredpokladal, že do svojich podnikateľských aktivít zapojí aj svoje ratolesti. Ako informuje web Nový čas, Meghan je v poslednom období aktívna na Instagrame, kde pred pár dňami pridala video, na ktorom kráča ruka v ruke spolu so svojou trojročnou dcérkou Lilibet k včeliemu úľu. Na sebe majú špeciálne včelárske obleky, ktoré ich chránili pred poštípaním včiel.

Je známe, že Harry a Meghan tváre svojich ratolestí na sociálnych sieťach neukazujú, uvádza Blesk.cz. V spomínanom videu sa však na chvíľu mihne tvárička malej Lilibet. Video okamžite spustilo lavínu pozitívnych, ale tiež negatívnych reakcií. Kým niektorí fanúšikovia sa nad videom rozplývali, iní ho považujú za obyčajný marketing. Meghan vyčítajú, že svoju dcéru využila na vlastnú reklamu pre svoj biznis, uvádza Nový čas.

Valí sa na ňu kritika 

Pred pár mesiacmi uzrela svetlo sveta nová šou Meghan Markle s názvom With Love, Meghan, ktorú odvysielala streamovacia platforma Netflix. Šou si hneď našla priaznivcov, no podľa kritikou je šou odtrhnutá od reality a pôsobí elitársky. Zdá sa, že bývalá herečka si z kritiky šou nerobí vrásky na čele. Rozhodla sa totiž rozbehnúť biznis, ktorý medzi celebritami nemá obdoby. Meghan totiž začala vyrábať džem, ktorý však nechutí všetkým.

Časopis The Cut tento džem tvrdo odsúdil. Prvé, čo fanúšikov kráľovskej rodiny šokovalo, bola cena za jeden pohár. No je pochopiteľné, že ak sa predáva pod značkou, ktorú vytvorila bývalá herečka, bude stáť viac. Recenzenti spomínaného časopisu však tento produkt poriadne skritizovali. Podľa nich nie džem vôbec chutný, uvádza web Koktejl.sk.

Meghan
Zdroj: https://www.instagram.com/meghan.markle.official/

Má na krku žalobu

Meghan Markle v poslednom období zrealizovala množstvo podnikateľských nápadov. Najnovšie sa však kvôli svojmu receptu môže dostať až pred súd. Ako uvádza web Topky.sk, ocitla sa v právnych problémoch po tom, čo diváčka jej relácie tvrdí, že utrpela popáleniny kvôli soli do kúpeľa, ktorú si vyrobila presne podľa Meghaninho receptu.

Následne vojvodkyňu zažalovala a žiada o odškodné až 10 miliónov dolárov. Diváčka poskytla aj fotografie svojich poranení webu Radar Online. „Spočiatku som cítila mierne brnenie bez nepríjemných pocitov. Keď však hladina vody vo vani stúpla a pokryla mi nohy až po zadok, začala som v týchto miestach cítiť silné pálenie,“ uviedla žena. Ako uvádza web Topky.sk, podľa jej slov okamžite vyšla z vane a použila liečivú masť. Tá jej však na popáleniny vôbec nepomohla.

meghan
Zdroj: https://www.instagram.com/meghan.markle.official/
Reklama
Ďakujeme, že nás čítate.

Ak máte zaujímavé nápady na témy, o ktorých by sme mohli písať alebo ste našli v článku chyby, neváhajte nás kontaktovať na [javascript protected email address]

Ficova IV. vláda

Zobraziť viac

Zo zahraničia

Zobraziť viac

Z domova

Zobraziť viac

Kultúra a showbiznis

Zobraziť viac

Ekonomika a biznis

Zobraziť viac

Šport

Zobraziť viac

TV Spark (VIDEO)

Zobraziť viac
Najčítanejšie v kategórii Kultúra a showbiznis