BILLA na Pohode zažila obrovský úspech. Čo si návštevníci najviac kupovali v prvej festivalovej predajni?

BILLA na Pohode
BILLA na Pohode. Zdroj: FB/BILLA Slovensko,BILLA Slovensko,Pohoda Festival
Reklama

Predajňa BILLA, ktorá sa po prvý raz predstavila na festivale Pohoda v Trenčíne, zaznamenala výrazný úspech a pritiahla veľké množstvo návštevníkov. Počas festivalových dní od štvrtkového popoludnia až do nedeľného obeda ju navštívili tisíce ľudí, ktorí ocenili nielen široký sortiment čerstvých potravín a drogérie, ale aj príjemné prostredie na oddych a zmysluplné rozhovory o význame jedla pre naše zdravie a životné prostredie.

Festivalová predajňa si rýchlo získala priazeň návštevníkov, ktorí v nej nakupovali prevažne nealkoholické nápoje, čerstvé pečivo, ovocie a zeleninu, hotové jedlá či osviežujúce šaláty. Nečakaným hitom sa stal podplamenník so slaninou a smotanou, ktorý si vyslúžil prezývku neoficiálneho „headlinera“ BILLA stánku. Informuje Refresher.sk.

Zdroj: FB/BILLA Slovensko

Veľkú obľubu si získalo aj čerstvo nakrájané ovocie, melóny a zmrzlina, ktorej predaj dosiahol takú úroveň, že by všetky nanuky a zmrzliny uložené vedľa seba vytvorili „ľadovú dráhu“ dlhú viac než 460 metrov. Okrem potravín si návštevníci často dokupovali aj nepotravinové produkty, ktoré im chýbali pri balení – napríklad toaletný papier, vlhčené obrúsky, opaľovacie krémy či kozmetiku.

Podľa slov Marka Kravjara, hovorca spoločnosti BILLA Slovensko, premiérová účasť na festivale dopadla nad očakávania. Zákazníci si predajňu obľúbili nielen ako praktické miesto na rýchly nákup, ale aj ako príjemný priestor na relax a zaujímavé diskusie.

Zdroj: FB/BILLA Slovensko

Festival Pohoda je známy svojou atmosférou zážitkov a BILLA bola rada, že mohla prispieť svojím sortimentom a službami, ktoré návštevníci skutočne ocenili.

Okrem nákupov ponúkala predajňa aj chill-out zónu, kde si mohli ľudia posedieť, ohriať si jedlo alebo vychutnať kávu. V rámci BILLA Bonus lounge sa navyše konali štyri diskusie, ktoré spojili tému jedla s aktuálnymi spoločenskými otázkami. Debaty sa venovali ekologickému dopadu potravín na planétu, fenoménu food influencerov, vplyvu mikrobiómu na psychiku či objavovaniu tradičných slovenských chutí v minulosti aj dnes.

Zdroj: FB/BILLA Slovensko

Diskusie viedli odborníci ako MUDr. Boris Bajer, etnologička Katarína Nádaská a výskumníčka Eva Ivanišová, ktorí zaujali hlbokými poznatkami a vytvorili otvorenú atmosféru, v ktorej sa publikum aktívne zapájalo svojimi otázkami. Pôvodne plánované 40-minútové debaty sa často spontánne predĺžili o ďalšie desiatky minút, čo svedčí o veľkom záujme účastníkov.

BILLA tiež nezabudla na zodpovedný prístup k potravinovému odpadu. Nepredané produkty z festivalu po skončení odovzdala prostredníctvom Potravinovej banky Slovenska, ktorá ich distribuovala občianskemu združeniu Misia lásky v Trenčíne. Táto organizácia pomáha rodinám v núdzi a ľuďom bez domova. Medzi darovanými potravinami boli najmä ovocie, zelenina, šaláty, hotové jedlá, bagety, polievky a pečivo, pričom deti potešila aj zmrzlina a rôzne sladkosti.

Reklama
Ďakujeme, že nás čítate.

Ak máte zaujímavé nápady na témy, o ktorých by sme mohli písať alebo ste našli v článku chyby, neváhajte nás kontaktovať na [javascript protected email address]

Ficova IV. vláda

Zobraziť viac

Zo zahraničia

Zobraziť viac

Z domova

Zobraziť viac

Kultúra a showbiznis

Zobraziť viac

Ekonomika a biznis

Zobraziť viac

Šport

Zobraziť viac

TV Spark (VIDEO)

Zobraziť viac
Najčítanejšie v kategórii Kultúra a showbiznis