Česká Farma sa skončila fiaskom. Hospodár Martin Bagar naznačil, kde bol problém

Farma Česko
Na snímke moderátor českej Farmy Vilda Šír, farmár Jan Šlosar a súťažiaci. Zdroj: INSTAGRAM /farmacesko , INSTAGRAM /farmacesko , INSTAGRAM /farmacesko , koláž: istream
Reklama

Hospodár Martin Bagar je neodmysliteľnou súčasťou slovenskej Farmy a medzi fanúšikmi sa teší obrovskému rešpektu aj obľube. Na Slovensku je vnímaný ako prirodzená autorita, ktorá sa na statku pohybuje s istotou človeka, čo má za sebou dlhoročné skúsenosti.

Už od druhej série, keď vystriedal Pavla Mikécza, sa stal symbolom šou a diváci si ju bez neho ani nevedia predstaviť. Jeho sebavedomie a výrečnosť dodávajú programu energiu a autenticitu, čo tvorcovia veľmi oceňujú. Preto keď sa objavila správa, že česká televízia Nova pripravuje svoju verziu Farmy, medzi fanúšikmi okamžite zavládla zvedavosť, kto sa u našich susedov postaví do úlohy hlavného „šéfa“ statku. Píše PLUS JEDEN DEŇ.

Česká verzia síce začala s vlastným moderátorom Vildom Šírom a hospodárom Janom Šlosarom, no hneď po úvodných epizódach prišlo nečakané prekvapenie. Jan musel pre zdravotné problémy náhle skončiť a diváci sa ocitli bez pevnej ruky, ktorá by súťažiacich viedla. V tejto chvíli sa ako najlepšie riešenie ukázal práve Martin Bagar. Hoci jeho pôsobenie v českej verzii bolo krátke, okamžite vyvolal medzi tamojšími fanúšikmi nadšenie. Komentáre na sociálnych sieťach sa len hromadili – českí diváci žiadali, aby zostal, zatiaľ čo Slováci s úsmevom tvrdili, že sa svojho obľúbeného hospodára nevzdajú.

Bagar sa dočkal obrovskej vlny sympatií a vďaka tejto skúsenosti si získal množstvo nových priaznivcov aj za hranicami. Sám priznal, že ho prekvapila intenzívna spätná väzba.

Farma Slovensko. Zdroj: FB/Farma

Českí diváci ho poznali už zo slovenskej verzie a ich záujem bol natoľko silný, že mu začali masovo písať správy, ba dokonca ho niektorí aj osobne navštívili. Bagar priznal, že ho to milo šokovalo a zároveň potešilo.

Fanúšikovia v Česku by ho prijali okamžite, keby sa rozhodol v tamojšej Farme pokračovať. A hoci by sa mu takáto ponuka páčila, otvorene priznal, že je to len vo hviezdach. Momentálne je totiž naplno zaneprázdnený prípravami na slovenskú, už sedemnástu sériu, ktorá si drží stabilnú popularitu a vždy dokáže divákov niečím prekvapiť.

Farma Česko. Zdroj: FB/Farma Česko

Zatiaľ čo na Slovensku Farma dlhodobo patrí k úspešným formátom, česká verzia sa stretla s veľkým neúspechom. Televízia Nova ju už po jedenástich epizódach presunula z hlavného vysielacieho času na neskorší slot, pretože sledovanosť klesala a diváci sa sťažovali na krátke epizódy, nezaujímavý výber súťažiacich aj nedostatok dynamiky.

Martin Bagar sa pokúsil zhodnotiť, prečo je medzi oboma krajinami taký rozdiel. Podľa neho Slováci ostali viac spätí s vidieckym prostredím a stále v sebe nesú spomienky na detstvo na dedine, na prácu a drinu, ktorú tam zažívali. Preto ich baví sledovať, keď sa farmári na statku trápia, a dokážu sa s tým stotožniť.

„Neviem, či to dokážem objektívne posúdiť, ale myslím si, že je to tým, že Slováci sú vidieckejší národ. Súčasní diváci si pamätajú detstvo na dedine a to, ako sme sa narobili. Slovenský divák veľmi oceňuje aj to, keď sa náš farmár na Farme trápi. Čím viac sa trápia, tým viac sa im to páči. No je to najmä o tej spomienke na detstvo. Nezanedbateľný je aj realizačný tvorivý tím, ktorý stále prichádza s novými nápadmi. My sa každú Farmu snažíme spraviť inú, ako bola tá pred ňou. Toto je kľúč k úspechu – keď divák nevie, čo má čakať, a vždy je prekvapený, práve toto ho drží pri obrazovke,“ vysvetlil Martin.

Významnú úlohu hrá aj slovenský realizačný tím, ktorý sa snaží každú sériu pripraviť inak, prichádza s novými nápadmi a dokáže divákov zakaždým prekvapiť. Práve tento prvok nečakanosti udržuje záujem a robí zo slovenskej Farmy stabilne úspešnú šou.

Reklama
Ďakujeme, že nás čítate.

Ak máte zaujímavé nápady na témy, o ktorých by sme mohli písať alebo ste našli v článku chyby, neváhajte nás kontaktovať na [javascript protected email address]

Ficova IV. vláda

Zobraziť viac

Zo zahraničia

Zobraziť viac

Z domova

Zobraziť viac

Kultúra a showbiznis

Zobraziť viac

Ekonomika a biznis

Zobraziť viac

Šport

Zobraziť viac

TV Spark (VIDEO)

Zobraziť viac
Najčítanejšie v kategórii Kultúra a showbiznis