Kedysi boli miláčikmi kráľovskej rodiny, no po tom, čo sa z nej rozhodli odísť sa na nich lepil jeden škandál za druhým. O nový začiatok sa Meghan s Harrym pokúsila v roku 2020, keď v roku 2020 podpísali zmluvu s Netflixom. Zdá sa, že ich spolupráca nebola veľmi úspešná, keďže spolupráca, ktorá vyprší už teraz v septembri zdá sa, nepriniesla želané výsledky, informujú Aktuality.sk.
Kde sa objavia, tam spôsobia rozruch. Harry a Meghan sú už roky v hľadáčiku fotografov a médií. Streamovacia platforma Netflix sa rozhodla s nimi podpísať zmluvu v hodnote 100 miliónov dolárov, informujú Aktuality.
Tá ma však vypršať už začiatkom jesene. Zdá sa, že Netflix plánuje zmeniť stratégiu fungovania a s Harrym, i jeho krásnou manželkou do budúcna nerátajú. Informáciu, že zmluva nebude predĺžená potvrdzujú aj správy z The Sun a People.

Denník The Sun citoval zdroj, ktorý tvrdí, že ide o koniec spolupráce. „Na žiadnej strane nie je žiadna nevraživosť. Jednoducho prišiel čas.“ uviedol.
Neúspešný projekt
Jedným z najsledovanejších projektov, ktoré vznikli v spolupráci s Meghan a Harrym je nepochybne dokumentárny seriál z roku 2022, ktorý mapuje život tejto prominentnej dvojice.
Séria With Love: Meghan však nedosiahla taký istý úspech. Ako uvádzajú Aktuality.sk, sériu si v prvej polovici tohto roka pozrelo len 5,3 milióna ľudí. Dokument Polo skončil ešte horšie, keďže si ho pozrelo len približne pol milióna ľudí.

Podľa webu Diva.sk, Meghanina šou, ktorá mala prevalcovať všetky seriály skončila napokon až na 383. miesto spomedzi všetkých seriálov, ale tiež relácií, či filmov na Netflixe. K výsledkom sledovanosti sa vyjadril aj americký časopis Deadline. „Toto je veľmi nízke číslo pre originálny seriál od Netflixu – a celkom bezprecedentné pre seriál, ktorého pokračovanie už bolo ohlásené ,“ uvádza sa v správe, ktorá neskrýva sklamanie z výsledkov sledovanosti seriálu s Meghan.
Napriek tomuto neúspechu už bola natočená druhá séria seriálu S láskou Meghan, no dátum premiéry ešte milovníci bývalej americkej herečky Meghan Markle netušia. V seriáli sa však objavia viaceré známe tváre, napríklad Chrissy Teigen.
Biznis s džemom
Meghan neostala len pri televíznej šou a vrhla sa do podnikania s chutnými džemami. Aspoň ona ich tak prezentuje, aj keď je jasné, že nechutia všetkým. Dôkazom toho je časopis The Cut, ktorý tento džem tvrdo odsúdil. Prvé, čo fanúšikov kráľovskej rodiny šokovalo, bola cena za jeden pohár. No je pochopiteľné, že ak sa predáva pod značkou, ktorú vytvorila bývalá herečka, bude stáť viac. Recenzenti spomínaného časopisu však tento produkt poriadne skritizovali. Podľa nich nie džem vôbec chutný, informoval pred časom web Koktejl.sk.

Ako uvádza web Plus JEDEN DEŇ, džemy majú byť inšpirované receptom, ktorý Meghan vymyslela vo vlastnej kuchyni. Jeden malý pohár džemu stojí približne 9 dolárov. Doteraz nebolo verejnosti známe, kto stojí za výrobou džemu, ktorý je beznádejne vypredaný. No to je ďaleko od pravdy. Vyrába sa totiž v továrni a to firmou Republic of Tea. Pritom tvrdila, že „džem je môj džem“ a na istom videu sa objavila, ako s nadšením túto pochúťku pripravuje v kuchyni.