VIDEO: Cestujúca Ryanairu sa zrútila v slzách. Odmietli jej nástup na PALUBU, dôvodom bola BATOŽINA

Zdroj: Facebook/Nikolay Stefanov, X/skank williams
Reklama

Na letisku v Sofii sa 24. júla odohral dramatický moment, keď pasažierka spoločnosti Ryanair zúrivo zápasila so svojou batožinou, aby ju mohla vziať na palubu lietadla. Napriek jej snahe však zamestnanci letiska odmietli povoliť jej nástup na let, pretože jej kufor bol podľa pravidiel príliš veľký.

Video z incidentu ukazuje, ako sa žena pokúša silou vtesnať svoju batožinu do povoleného priestoru. Keď sa to na prvý pohľad nepodarilo, personál jej vysvetlil, že bude musieť zaplatiť za nadrozmernú batožinu. Pasažierka s tým však nesúhlasila a trvala na tom, že jej kufor do povolených rozmerov dostane. Informoval New York post.

Napokon sa jej batožinu podarilo do priestoru natlačiť, no ani to nestačilo na to, aby jej umožnili nastúpiť na let. Žena sa rozplakala, padla na kolená a zúfalo prosila príslušníka pohraničnej kontroly o pomoc, zatiaľ čo desiatky ďalších cestujúcich sledovali scénu zo za sklenenými dverami.

Situácia sa ďalej vyhrotila, keď pasažierka búchala na dvere a hlasno žiadala pomoc. Personál letiska ju obklopil a žena sa nakoniec vyčerpane zložila na zem, z očí jej tiekli slzy.

Svedok udalosti, Nikolay Stefanov, ktorý video nahrával, opísal, že situácia sa „rýchlo eskalovala“. „Prosila nás, aby sme neodchádzali, ale hrozilo, že celý let bude zrušený, ak nenastúpime do autobusu, takže cestujúci sa zľakli a odišli,“ uviedol.

Zdroj: Facebook – Nikolay Stefanov

Podľa neho boli ostatní pasažieri šokovaní nedostatkom empatie zo strany personálu, ktorý žene neumožnil nastúpiť práve kvôli veľkosti jej batožiny.

Video sa rýchlo stalo virálnym a vyvolalo reakcie aj v bulharskom parlamente. Podpredseda vlády a minister dopravy Grozdan Karadjov okamžite nariadil preverenie záznamov z bezpečnostných kamier letiska kvôli „šokujúcemu“ správaniu zamestnancov počas incidentu, informuje bulharský portál Fakti.

Karadjov občanom prisľúbil, že vinníci budú identifikovaní a čaká ich „najvyššia možná pokuta“ a slovné napomenutie.

Reakciu vydala aj spoločnosť Goldair Handling Bulgaria, ktorá zabezpečuje pozemnú obsluhu letiska. Vo vyhlásení pre BNT News zdôraznila, že jej zamestnanci konali „profesionálne a bez akéhokoľvek fyzického kontaktu s cestujúcou“.

„Všetky pravidlá týkajúce sa batožiny, jej povolených rozmerov a poplatkov za nadmernú batožinu stanovujú výhradne letecké spoločnosti,“ uvádza Goldair Handling Bulgaria.

„Našou povinnosťou je len kontrolovať dodržiavanie týchto pravidiel a vyberať prípadné poplatky za nadrozmernú batožinu. Náš personál konal profesionálne a bez fyzického kontaktu s cestujúcou.“

Incident prichádza v čase, keď Michael O’Leary, CEO Ryanairu, potvrdil, že zamestnanci identifikujúci a účtujúci poplatky za nadrozmernú batožinu dostávajú bonus približne 1,50 eura za kus.

„Snažíme sa agresívne eliminovať problém cestujúcich s nadmernou batožinou,“ povedal O’Leary v rozhovore pre Morning Ireland. Dodal, že spoločnosť uvažuje o zvýšení provízie pre agentov.

„Lety máme takmer plné, približne polovica cestujúcich môže mať dve tašky, druhá polovica len jednu — pretože toľko sa ich zmestí do lietadla,“ vysvetlil.

Reklama
Ďakujeme, že nás čítate.

Ak máte zaujímavé nápady na témy, o ktorých by sme mohli písať alebo ste našli v článku chyby, neváhajte nás kontaktovať na [javascript protected email address]

Ficova IV. vláda

Zobraziť viac

Zo zahraničia

Zobraziť viac

Z domova

Zobraziť viac

Kultúra a showbiznis

Zobraziť viac

Ekonomika a biznis

Zobraziť viac

Šport

Zobraziť viac

TV Spark (VIDEO)

Zobraziť viac
Najčítanejšie v kategórii Cestovanie