Cestujúci, ktorí si chceli kúpiť lístok na vlak, nemohli opäť využiť možnosť online predaja. ZSSK evidovala výpadok svojich internetových systémov, vrátane e-shopu a aplikácie Ideme vlakom.
- AKTUALIZOVANÉ: 1.9.2025, 14:25
Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) evidovala technický výpadok vo svojich online predajných systémoch. Ten postihol nielen internetový e-shop, ale aj mobilnú aplikáciu Ideme vlakom, čo znemožnilo nákup lístkov cez internet.
Krátko po 14. hodine ale dopravca informoval, že všetky predajné systémy sú opäť plne funkčné. Cestujúci si môžu kúpiť lístok aj cez web spoločnosti či aplikáciu IDeme vlakom, informoval odbor komunikácie ZSSK.
- PÔVODNÁ SPRÁVA
Všetci, ktorí mali v pláne cestovať vlakom, museli siahnuť po tradičných spôsoboch zakúpenia lístka, informoval o tom portál tvnoviny.sk.
„Lístok si môžete zakúpiť bez poplatku za servis v pokladnici alebo u vlakového personálu. Ďakujeme za pochopenie,“ informuje ZSSK.
Alternatívy pre cestujúcich
Cestujúci tak majú stále k dispozícii možnosť zakúpenia lístka priamo na stanici alebo vo vlaku, pričom nebudú účtované žiadne doplnkové poplatky.
ZSSK odporúča plánovať cestovanie s dostatočným predstihom a vyhnúť sa zdržaniam spojeným s výpadkom online predaja. Spoločnosť zároveň pracuje na odstránení technických problémov a obnove plnej funkčnosti systémov.