Z Bratislavy meškajú dva lety. Dovolenkári uviazli na letisku a dlhé hodiny čakajú na odchod, TAKTO zareagovala cestovka

Ilustračné foto. Zdroj: Canva/@peopleimages-yuriarcurs, @gettysignature, @Getty Images, TASR
Reklama

Cestujúcich na bratislavskom letisku čakala nepríjemná informácia o zmeškaných letoch. Dovolenkári, ktorí mali odletieť v piatok večer, stále čakajú na svoj odlet.

Dovolenkári si na odlet musia počkať. Bratislavské letisko hlási problémy s odchodom dvoch letov. Ako informujú tvnoviny.sk, zmeškané sú dva spoje, konkrétne do tureckej Antalye a egyptskej Marsa Alam.

Pasažieri, ktorí mali v sobotu letieť do Turecka spoločnosťou Tailwind Airlines, mali plánovaný odchod o 3.20 h. Napokon let štartoval až tesne pred 12:30, píše sa v údajoch webovej stránky Flightradar, ktorá umožňuje sledovať lietadlá na mape v reálnom čase.

„Za meškanie letu vždy zodpovedá letecká spoločnosť, cez ktorú majú cestujúci zakúpený zájazd alebo samotné letenky. Zamestnanci letiska postupujú podľa pokynov leteckej spoločnosti,“ ozrejmila hovorkyňa bratislavského letiska Veronika Demovičová.

Dlhšie čakanie ale zažívajú dovolenkári, ktorí boli už v piatok 5. septembra pripravení na letisku. O 21:15 mali odletieť lietadlom spoločnosti Air Cairo do Egypta. Nateraz k odletu nedošlo a presunuli ho na sobotňajšiu 17. hodinu.

„Pre technickú poruchu sa muselo v piatok večer lietadlo s našimi klientmi smerujúcimi do egyptského letoviska Marsa Alam vrátiť späť do Bratislavy. Akonáhle sme dostali informácie od leteckej spoločnosti, tak sme klientov ihneď informovali. Vybavili sme pre nich vouchery na občerstvenie a rodinám s deťmi sme zaistili ubytovanie. Situácia nás veľmi mrzí, no nemohli sme ju ovplyvniť. S klientami sme v kontakte,“ vysvetlila hovorkyňa cestovnej kancelárie Čedok Klára Divíšková.

Zmeškaný let cestujúcich z Bratislavy do egyptskej Marsa Alam. Plánovaný odchod je namiesto piatka 5.9.2025 až v sobotu 6.9.2025 podvečer. Foto: reprofoto/bts.aero

 

„Slovenská asociácia cestovných kancelárií a cestovných agentúr situáciu podrobne monitoruje a je v kontakte s dotknutou cestovnou kanceláriou. Môžeme potvrdiť, že postupuje v súlade s nárokmi cestujúcich v leteckej preprave. Klienti sa môžu obrátiť priamo na cestovnú kanceláriu za účelom získania kompenzácie za nevyužité služby destinácie a rovnako sa môžu obrátiť priamo na leteckú spoločnosť za účelom získania finančnej kompenzácie za omeškaný let,“ hovorí generálny tajomník Slovenskej asociácie cestovných kancelárií a cestovných agentúr Radoslav Oliver Košík.

Reklama
Ďakujeme, že nás čítate.

Ak máte zaujímavé nápady na témy, o ktorých by sme mohli písať alebo ste našli v článku chyby, neváhajte nás kontaktovať na [javascript protected email address]

Ficova IV. vláda
Zo zahraničia
Z domova
Kultúra a showbiznis
Ekonomika a biznis
Šport
TV Spark (VIDEO)
Najčítanejšie v kategórii Cestovanie