Populárny poľský REŤAZEC otvára ďalšiu predajňu v TOMTO meste: Chystá EXPANZIU po celom Slovensku!

Biedronka
Na snímke ľudia počas otvorenia prvého obchodu reťazca Biedronka na Slovensku. Zdroj: FOTO TASR/Jaroslav Novák, koláž: istream
Kanal1 - moderná plnoformátová televízia pre celú rodinu.
Reklama

Poľský diskontný gigant Biedronka pridáva ďalší kúsok do svojej slovenskej siete. Už zajtra sa dvere novej predajne otvoria v Leviciach, pričom reťazec plánuje v nasledujúcich mesiacoch rozšíriť svoje pôsobenie do desiatok ďalších miest. Na zákazníkov čakajú výhodné ceny, ochutnávky a sprievodný program, no to je len začiatok veľkej expanzie, ktorá sa má v priebehu dvoch rokov rozrásť až na 50 obchodov.

Diskontný reťazec Biedronka, známy svojou ikonickou „lienkou“ z Poľska, pokračuje v rýchlom dobývaní slovenského trhu. Po Miloslavove, Považskej Bystrici, Zvolene, Senici, Liptovskom Mikuláši a Revúcej sa už vo štvrtok 9. októbra dočká otvorenia aj Levice.

Pribudne už deviata predajňa

Nová predajňa na ulici A. Sládkoviča privíta prvých zákazníkov o 9:00 ráno, pričom otvorenie bude sprevádzať pestrý program, ako ochutnávky, food influenceri, koleso šťastia a súťaže.

„Od 9. 10. 2025 od 09:00 hod sa o tom môžu presvedčiť aj zákazníci v Leviciach. Príďte si po čerstvé dobroty, úsmev a naozaj nízke ceny, ktoré vám zlepšia deň,“ uviedla Biedronka v príspevku na sociálnej sieti.

Podobne ako v iných mestách, aj tu sa Biedronka spolieha na svoj osvedčený recept, nízke ceny a široký výber každodenných produktov.

Biedronka Miloslavov prvá
Na snímke prvá predajňa Biedronky v Miloslavove na Slovensku. Na snímke prvá predajňa Biedronky v Miloslavove na Slovensku. Zdroj: FACEBOOK / Tomasz Timoszyk

Hoci Levice predstavujú už deviatu slovenskú pobočku, spoločnosť Jerónimo Martins, ktorá za značkou stojí, sa tu rozhodne nezastaví. Po úspechu v Revúcej, kde sa predajňa stala centrom novootvorenej obchodnej zóny, sa chystajú ďalšie otvárania. A to najmä na západnom Slovensku, informuje portál interez.sk.

Biedronka už pracuje na výstavbe nových prevádzok, pričom prvé „rastú“ napríklad v Malinove neďaleko Bratislavy. Počas uplynulého víkendu sa tu dokonca konalo náborové stretnutie, na ktorom reťazec oslovoval budúcich zamestnancov.

Nové lokality rastú ako huby po daždi

Podľa aktuálnych informácií má Biedronka rozpracované projekty v ďalších obciach ako Tomášov, Chorvátsky Grob či Zlaté Klasy. Práve v Zlatých Klasoch sa už túto nedeľu 12. októbra uskutoční podujatie pre záujemcov o prácu, podobné tým, ktoré reťazec organizoval počas expanzie v Miloslavove či Malinove.

Okrem toho sa v najbližšom období predajne s logom lienky objavia aj v mestách ako Žilina, Gbelce, Nesvady, Bošany, Kostolné Kračany, Čierne, Alekšince či Myjava.

Biedronka Miloslavov prvá
Na snímke prvá predajňa Biedronky v Miloslavove na Slovensku. Na snímke prvá predajňa Biedronky v Miloslavove na Slovensku. Zdroj: FACEBOOK / Tomasz Timoszyk

Expanzia Biedronky je postavená na pevných logistických základoch. Centrálny sklad vo Voderadoch má už dnes kapacitu na zásobovanie až 180 predajní, čo reťazcu umožňuje sústrediť sa na efektívne zásobovanie obchodov najmä na západnom a strednom Slovensku.

Do budúcnosti sa však počíta aj s vybudovaním nového logistického centra na východe krajiny, aj keď tento krok je zatiaľ v dlhodobejšom horizonte.

Do roku 2026 až 50 predajní

Krátkodobé plány spoločnosti sú jednoznačné – expanzia vo veľkom tempe. „Do konca roka 2026 chceme mať na Slovensku minimálne 50 predajní,“ potvrdila nedávno tlačová kancelária spoločnosti Jerónimo Martins pre portál Interez.

Ak sa tento plán podarí, Biedronka sa stane jedným z najvýraznejších hráčov slovenského potravinového trhu, ktorý môže výrazne ovplyvniť cenovú politiku aj konkurenčné prostredie.

Biedronka Miloslavov prvá
Na snímke prvá predajňa Biedronky v Miloslavove na Slovensku. Na snímke prvá predajňa Biedronky v Miloslavove na Slovensku. Zdroj: FACEBOOK / Tomasz Timoszyk

S rastúcim počtom predajní sa mení aj nákupné správanie Slovákov. Mnohí si Biedronku obľúbili pre kombináciu nízkych cien, vlastných značiek a pravidelných akcií, ktoré sa zameriavajú na bežné potraviny aj produkty každodennej spotreby.

Reťazec tak potvrdzuje, že jeho expanzia nie je len o číslach, ale aj o budovaní dôvery zákazníkov – a tí sa už nevedia dočkať, kam „lienka“ poletí najbližšie.

Kanal1 - moderná plnoformátová televízia pre celú rodinu.
Reklama
Ďakujeme, že nás čítate.

Ak máte zaujímavé nápady na témy, o ktorých by sme mohli písať alebo ste našli v článku chyby, neváhajte nás kontaktovať na [javascript protected email address]

Ficova IV. vláda
Zo zahraničia
Z domova
Kultúra a showbiznis
Ekonomika a biznis
Šport
TV Kanal 1
Najčítanejšie v kategórii Z domova