Biedronka mieri do ĎALŠEJ OBCE pri Bratislave! Hľadá už VEDÚCEHO PREDAJNE a jeho zástupcu

Poľský reťazec Biedronka už 5. marca otvorí svoju prvú prevádzku na Slovensku. Zdroj: Biedronka; Unsplash/Eduardo Soares
Reklama

Už o necelý týždeň má poľský reťazec otvoriť svoju predajňu neďaleko Bratislavy. Dlho očakávaný príchod novej siete potravín pritom sprevádza minimum informácií. Teraz viac naznačujú ponuky zamestnania na najväčšom pracovnom portáli.

Pôvodne chcela Biedronka otvoriť prvé predajne na Slovensku ešte do konca minulého roka. Zdržali to však administratívne procesy a ako prvý privíta zákazníkov obchod v Miloslavove. Stane sa tak 5. marca.

Okrem tejto obce má reťazec otvoriť predajne aj v Leviciach, Zvolene, Senici, Nových Zámkoch, Považskej Bystrici či v Liptovskom Mikuláši. Zamerať sa však plánuje aj na menšie samosprávy, pričom v minulosti hľadal ľudí v niekoľkých obciach v okolí hlavného mesta.

Druhá predajňa pri hlavnom meste

Najnovšie zverejnil inzeráty na portáli Profesia.sk na pozíciu manažéra predajne a tiež jeho zástupcu v Chorvátskom Grobe. Budúcemu vedúcemu predajne ponúka plat od 1900 eur a jeho zástupcovi zase 1475 eur. Postupne sa chce reťazec dostať aj do samotného hlavného mesta. „Najprv sa snažíme budovať obchody v malých a stredných mestách, Bratislava je náš ďalší krok,“ informoval minulý týždeň Maciej Lukowski, zodpovedný za expanziu spoločnosti na Slovensko.

Aké majú ďalšie plány pri expanzii na Slovensku, odpovedala spoločnosť portálu Pravda.sk len všeobecne. „Vieme potvrdiť, že proces náboru nových zamestnancov sme začali aj v iných mestách. Je to súčasťou nášho záväzku – udržiavať vysoké štandardy pri výbere zamestnancov a rovnako aj následne pri ich dôslednom zaškolení tak, aby sme našim zákazníkom priniesli čo najlepšie služby,“ uviedla v stanovisku.

Poľský reťazec tak zatiaľ nepotvrdil termíny otvorenia ďalších obchodov, okrem spomínaného Miloslavova. Hovorí len, že ich oznámi v správny čas.

Slovenskí dodávatelia a vlastná značka

Biedronka ponúkne celkovo 3400 položiek a v segmente čerstvých potravín ich plánuje polovicu odoberať od slovenských dodávateľov. Jej dlhodobým cieľom je mať na pultoch celkovo 40 percent slovenských produktov. Spolupracovať budú napríklad s firmami Rajo či Agro Tami. Bude ich predávať aj pod vlastnou značkou „Z našej zeme“.

Sieť je vlastnená portugalskou skupinou Jeronimo Martins a s tržbami vo výške vyše 23 a pol miliardy eur mala v roku 2024 na poľskom trhu vo svojom sektore podiel 30 percent. S viac ako 81-tisíc zamestnancami je u našich severných susedov najväčším zamestnávateľom.

Reklama
Ďakujeme, že nás čítate.

Ak máte zaujímavé nápady na témy, o ktorých by sme mohli písať alebo ste našli v článku chyby, neváhajte nás kontaktovať na [javascript protected email address]

Ficova IV. vláda

Zobraziť viac

Zo zahraničia

Zobraziť viac

Z domova

Zobraziť viac

Kultúra a showbiznis

Zobraziť viac

Ekonomika a biznis

Zobraziť viac

Šport

Zobraziť viac

TV Spark (VIDEO)

Zobraziť viac
Najčítanejšie v kategórii Ekonomika a biznis