Biedronka prichádza so ŠOKUJÚCOU ponukou: Takto nízke ceny môžu zraziť konkurenciu!

Biedronka už čoskoro otvorí svoje prvé predajne na Slovensku. Zdroj: Biedronka; LinkedIn/Zuzana Baloghová
Reklama

Biedronka, po dlhých 20 rokoch, konečne vstupuje na slovenský trh. Prvú predajňu otvorila v obci Miloslavov a sľubuje slovenským zákazníkom kvalitné potraviny za najnižšie ceny. Reťazec sa zameriava na spoluprácu s domácimi dodávateľmi a vytváranie privátnych značiek, ktoré kladú dôraz na čerstvosť a udržateľnosť, uviedla Markíza. Aké sú ceny v porovnaní s konkurenciou? A kde ďalšie obchody plánuje otvoriť?

Podľa vyjadrení generálneho riaditeľa spoločnosti Jerónimo Martins Slovensko, Macieja Łukowského, sa Biedronka zamerala aj na spoluprácu s domácimi dodávateľmi a vytváranie privátnych značiek, ktoré kladú dôraz na čerstvosť, kvalitu a udržateľnosť. Tento krok má podporiť slovenskú ekonomiku a zároveň priniesť zákazníkom hodnotné produkty.

 

Porovnanie cien ukázalo, že Biedronka ponúka niektoré základné potraviny za nižšie ceny než konkurencia. Napríklad 250-gramové maslo tu stojí 1,99 eura, kým v Bille ho zoženiete v akcii za 2,19 eura, a v bežnej cene sa pohybuje nad 2,5 eura. Repkový olej je k dispozícii za 1,39 eura, čo je porovnateľné s akciovými cenami iných reťazcov, ale bežne býva o 30 až 40 centov drahší. Vajcia z podstielky sú v Biedronke za 2,59 eura, čo je cena podobná ako v Tescu s Club card, alebo v Kauflande počas akcií.

Ďalšie bežné produkty ako rožky či plnotučné mlieko sa cenovo takmer zhodujú s inými obchodmi, pričom rožok stojí 11 centov a mlieko približne 90 centov. Štatistiky zo Štatistického úradu v januári ukazujú, že ceny masla, oleja, vajec, rožkov a mlieka sa pohybovali v rôznych výškach, pričom Biedronka sa situuje v cenovom porovnaní veľmi konkurencieschopne.

 

Biedronka sa v rámci svojich plánov neobmedzuje len na Miloslavov. V blízkej budúcnosti otvára ďalšie predajne vo Zvolene a Považskej Bystrici, pričom do konca budúceho roka plánuje mať na Slovensku až 50 predajní. Bratislava by mala byť ich ďalším cieľom. Napriek tomu sa však východná časť Slovenska ešte na svoje obchody od Biedronky musí počkať, keďže reťazec momentálne disponuje jediným distribučným centrom vo Voderadoch.

 

Biedronka, ktorá je v Poľsku najväčším diskontným reťazcom, má v súčasnosti 3 270 predajní a viac než 81 000 zamestnancov. Svoje pôsobenie v Poľsku oslávi už 30. výročie a jej úspech v tejto krajine je zárukou, že na Slovensku môže získať rovnaký podiel na trhu.

Biedronka tak prichádza na Slovensko s ambíciou ponúknuť kvalitné produkty za dostupné ceny a rozšíriť svoju sieť predajní v rámci krajiny.

Reklama
Ďakujeme, že nás čítate.

Ak máte zaujímavé nápady na témy, o ktorých by sme mohli písať alebo ste našli v článku chyby, neváhajte nás kontaktovať na [javascript protected email address]

Ficova IV. vláda

Zobraziť viac

Zo zahraničia

Zobraziť viac

Z domova

Zobraziť viac

Kultúra a showbiznis

Zobraziť viac

Ekonomika a biznis

Zobraziť viac

Šport

Zobraziť viac

TV Spark (VIDEO)

Zobraziť viac
Najčítanejšie v kategórii Z domova