Porovnanie cien ukázalo, že Biedronka ponúka niektoré základné potraviny za nižšie ceny než konkurencia. Napríklad 250-gramové maslo tu stojí 1,99 eura, kým v Bille ho zoženiete v akcii za 2,19 eura, a v bežnej cene sa pohybuje nad 2,5 eura. Repkový olej je k dispozícii za 1,39 eura, čo je porovnateľné s akciovými cenami iných reťazcov, ale bežne býva o 30 až 40 centov drahší. Vajcia z podstielky sú v Biedronke za 2,59 eura, čo je cena podobná ako v Tescu s Club card, alebo v Kauflande počas akcií.
Ďalšie bežné produkty ako rožky či plnotučné mlieko sa cenovo takmer zhodujú s inými obchodmi, pričom rožok stojí 11 centov a mlieko približne 90 centov. Štatistiky zo Štatistického úradu v januári ukazujú, že ceny masla, oleja, vajec, rožkov a mlieka sa pohybovali v rôznych výškach, pričom Biedronka sa situuje v cenovom porovnaní veľmi konkurencieschopne.
Biedronka sa v rámci svojich plánov neobmedzuje len na Miloslavov. V blízkej budúcnosti otvára ďalšie predajne vo Zvolene a Považskej Bystrici, pričom do konca budúceho roka plánuje mať na Slovensku až 50 predajní. Bratislava by mala byť ich ďalším cieľom. Napriek tomu sa však východná časť Slovenska ešte na svoje obchody od Biedronky musí počkať, keďže reťazec momentálne disponuje jediným distribučným centrom vo Voderadoch.
Biedronka, ktorá je v Poľsku najväčším diskontným reťazcom, má v súčasnosti 3 270 predajní a viac než 81 000 zamestnancov. Svoje pôsobenie v Poľsku oslávi už 30. výročie a jej úspech v tejto krajine je zárukou, že na Slovensku môže získať rovnaký podiel na trhu.
Biedronka tak prichádza na Slovensko s ambíciou ponúknuť kvalitné produkty za dostupné ceny a rozšíriť svoju sieť predajní v rámci krajiny.