Počas telefonátu na políciu Lucia oznámila, že zjavne už idú správnym smerom, operátor však dodal, že už musia ukončiť hovor, aby nebola blokovaná linka.
„Veľmi som sa bála, či mi počas cesty domov niečo neurobí,“ priznala so strachom. Vo Vajnoroch vystúpila z taxíka o niečo skôr, aby ju náhodou taxikár nevypátral a aj po ukončení telefonátu predstierala, že s políciou stále telefonuje.
Desí ju pohľad na autá Boltu
Krátka cesta sa tak predĺžila na pol hodinu a bola plná strachu. Lucia okamžite kontaktovala Bolt, kde opísala priebeh incidentu. Odpoveď zo spoločnosti ju zaskočila.
„Zistili, že vodič vybočil mimo trasu a vrátia mi dve eurá za mýto, ktoré mi bolo pripočítané,“ hovorí. Vystrašenej žene ale nejde o refundáciu, ale o to, aby sa podobné prípady už nestávali. „Zopakovala som im, že tu ide o bezpečnosť klientov.“
Lucii sa ospravedlnili a na margo vodičov uviedli, že zavedú zmeny v interných opatreniach, aby sa predišlo takýmto incidentom.
„Mali by sa zamyslieť do budúcna, overovať si svojich vodičov a nemali by prijímať cudzincov, ktorí vôbec nerozumejú,“ zamýšľa sa Lucia, ktorá po desivej skúsenosti už prestane s využívaním Boltu.
„Už s nimi jazdiť nebudem! Stačí, keď vidím tento taxík a je mi zle,“ tvrdí a dodáva, že si radšej priplatí v inej spoločnosti. Ľuďom odporúča, aby boli obozretní.
Situáciu preverujú
K prípadu sa vyjadrila aj samotná spoločnosť Bolt, ktorá si uvedomuje situáciu. „Úprimne nás mrzí, že k nej došlo. Berieme ju vážne a momentálne preverujeme všetky okolnosti, aby sme zistili, čo presne sa stalo,“ reagoval pre Plus JEDEN Deň hovorca firmy Bolt Jan Huk.
Aktuálne preverujú okolnosti udalosti, či nedošlo k zlyhaniu techniky alebo ľudského faktora, ako aj to, ako prebiehala komunikácia medzi vodičom a zákazníčkou.
„Ak sa potvrdí pochybenie, prijmeme opatrenia a s vodičom budeme postupovať podľa interných predpisov,“ uviedol Huk. Incident chcú po ukončení vyšetrovania vyriešiť aj so zákazníčkou.

