Keďže neumožnil poskytovateľovi ubytovania problém preveriť a vyriešiť, napríklad výmenou izby, a nemal ani ako prítomnosť švába v ubytovaní preukázať, nepodarilo sa jeho prípad úspešne vyriešiť,“ upozorňuje Európske spotrebiteľské centrum v SR.
V prípade problémov s reklamáciou dovolenky sa môžete obrátiť aj na Európske spotrebiteľské centrum v SR.
Treba si uvedomiť, že nie všetky nepríjemnosti počas dovolenky sú dôvodom na reklamáciu. Ak bola dovolenka poznačená napríklad neustálym dažďom alebo únavou z dlhého fakultatívneho výletu, nejde o chyby, ktoré by mohla cestovná kancelária ovplyvniť, a preto ich nemožno uplatňovať ako reklamáciu. V takýchto prípadoch je potrebné odlíšiť subjektívne sklamanie od reálnych nedostatkov, ktoré spadajú do zodpovednosti organizátora zájazdu.