Projekt bude podľa London Gate odovzdaný obyvateľom v roku 2027. Názov veže znamená v latinčine „večnosť“ a je inšpirovaný kolekciou hodiniek Franck Muller Aeternitas – jedným z najkomplexnejších návrhov značky, ktorý obsahuje „večný kalendár,“ povedal Erol Baliyan, výkonný riaditeľ spoločnosti Franck Muller na Blízkom východe a Afriky.
Prekvitajúci trh
Veža Aeternitas je súčasťou rastúceho trendu v Dubaji. Luxusné nehnuteľnosti zažívajú v emirátoch boom a značkové rezidencie – spolupráca medzi dizajnérskymi značkami a developermi – stúpajú na popularite.
K októbru 2023 bolo v meste 51 dokončených projektov, pričom podľa Savills Research sa očakáva zdvojnásobenie tohto počtu do roku 2030, pričom značky ako módny dom Karl Lagerfeld, výrobca automobilov Mercedes-Benz a hotelieri 25Hours ohlásili rezidenčné projekty v minulom roku.
London Gate začala prvú fázu predaja minulý týždeň, pričom jednoizbové byty začínajú na 1,6 milióna AED (takmer 400-tisíc eur). „Od spustenia sme mali neuveriteľnú úroveň záujmu,“ povedal Hill a dodal, že za prvé dva dni London Gate predal približne 30 % pôvodného 30-poschodového vydania, vrátane všetkých dostupných jednoizbových bytov.
Hill sa domnieva, že jedným z faktorov, ktoré vyvolávajú záujem, je poloha veže v Dubajskom prístave, kde je nedostatok miest na výstavbu, a dodáva, že „ikonická veža“ ako Aeternitas je prvým projektom svojho druhu, ktorý v tejto štvrti prerazil za posledných niekoľko rokov. Hoci ide o prvý značkový rezidenčný projekt London Gate, nebude to jeho posledný, povedal Hill a dodal, že spoločnosť oznámi svoje ďalšie značkové partnerstvo do konca prvého štvrťroka tohto roka.
Keďže ide o rýchlo sa rozvíjajúci trh, nehnuteľnosť v Dubaji sa často predáva mimo plánu, pričom kupujúci čakajú na svoju kúpu roky. To je miesto, kde značkové rezidencie poskytujú ďalšiu úroveň bezpečnosti, najmä pre zahraničných kupujúcich, povedal Hill. „Keď máte takú svetoznámu značku, ako je napríklad Franck Muller, […] máte pokoj, že vám bude odovzdaný produkt svetovej triedy,“ dodal.