Denise Ayverdi, ktorú diváci reality šou Bachelor Česko 2024 poznajú pod prezývkou Bobina, sa rozhodla využiť nečakanú popularitu svojej legendárnej hlášky.
Jej výraz „pohodinda“, ktorým opísala materstvo a starostlivosť o domácnosť, sa stal virálnym a mnohé firmy ho začali používať na predaj rôznych produktov. Teraz však blondínka plánuje podniknúť právne kroky a získať ochrannú známku, aby mohla kontrolovať jeho používanie. Píše o tom extra.cz.
Obchodná značka na populárnu frázu
Denise sa spočiatku nestarala o to, že jej výrok si osvojili rôzne spoločnosti. Teraz však zmenila názor, pretože nikto ju nepožiadal o súhlas ani jej neposkytol žiadnu kompenzáciu. V rozhovore pre eXtra.cz vysvetlila, prečo sa rozhodla konať:
„Som taká, že si to nerobím ťažkú hlavu, ale teraz ma to už začína trochu hnevať, pretože sa ma ani nespýtajú a ani mi nič nepošlú,“ priznala a zároveň potvrdila, že proces registrácie ochrannej známky je už v plnom prúde: „Ochranná známka je v procese, takže už nebudú mať šancu.“
Z módy na biznis
Populárna blondínka sa už pustila do podnikania. Na základe požiadaviek fanúšikov si vytvorila vlastnú značku oblečenia, ktorú ponúka na novom webe. Primárne sa zameriava na módu pre mamičky na materskej dovolenke, no do budúcna plánuje výrazne rozšíriť sortiment.
„Teraz sa zameriavam hlavne na mamičky s deťmi, ale v ďalšej kolekcii chystám absolútny boom. Myslím si, že budete pozerať. Už to mám v hlave a chcem aj podporovať niečo dobré, v tom som sa naozaj našla,“ prezradila svoje plány.
Slávu využíva, ale pozornosť si nevyhľadáva
Denise Ayverdi sa nedávno objavila na krste parfému Alice Bendovej, kde očarila fotografov svojou prítomnosťou. Napriek tomu tvrdí, že sa nepokúša za každú cenu zostať v centre pozornosti. Dala najavo, že jej cieľom nie je len byť mediálnou tvárou, ale vybudovať vlastnú značku a posunúť svoju popularitu správnym smerom.
Galéria
[modula id=“174344″]