Leto v znamení tiktokového TRENDU? Chytľavú pieseň so sloganom NEDOSTANETE z hlavy

TikTok, trend, jet2holiday
Tiktokový trend jet2holiday je hitom leta 2025. Zdroj: Canva; Facebook/Jet2.com&Jet2holidays
Reklama

Letné trendy na TikToku sa menia rýchlosťou blesku, no niektoré jednoducho zaplavia celú platformu. Jeden z nich vám zaručene neušiel – krátky refrén zo známej skladby, ktorý sa vďaka TikToku premenil na hymnu leta 2025. Ak trávite na tejto sieti viac času, určite ho máte v hlave ešte skôr, ako ho začujete.

Kto by čakal, že obyčajná reklama na dovolenky bude nakoniec udávať tón celému letu? Videospot britskej cestovnej spoločnosti Jet2holiday, v ktorom hrá refrén skladby Hold My Hand od Jess Glynne, si TikTokeri rýchlo osvojili. Verš „Darling, hold my hand“ v spojení so sloganom aerolinky sa stal ideálnym pozadím pre vtipné zábery z dovoleniek, uvádza Forbes.

Jet2holiday láka klientov na výhodné pobyty pri mori, no TikTok z jej reklamy urobil úplne iný žáner – veselé videá plné trapasov, nehôd a momentov, na ktoré sa bude ešte dlho spomínať.

@paola_music_official Jet2holidays🩷 #fyp #fun #funny #paola #london #trend #fyppppppppppppppppppppppp #бг #бгтикток #foryoupage❤️❤️ #jet2holidays ♬ Originalton – @easy_edit415

Kliknutím na hashtag #Jet2Holidays sa ocitnete v mori komických klipov. Ľudia zdieľajú zábery, ako im blízki padajú do vody, zakopávajú na pláži alebo sa ocitajú v bizarných dovolenkových situáciách. Optimistický hudobný podklad len podčiarkuje vtipnosť záberov, ktoré si získali masívnu popularitu.

Nechýbajú ani videá z nečakaných hotelových skúseností – od izieb s výhľadom na stenu až po miestnosti, kde je vetranie iba symbolické. Všetko to sprevádza rovnaký chytľavý refrén, ktorý pôvodne vznikol ako pozvánka na bezstarostnú dovolenku.

Zaujímavosťou je, že Jet2holiday za virálnym trendom nestojí. Ako píše Forbes, spoločnosť svoju reklamu nevylepšovala ani neprispôsobovala. Napriek tomu sa jej meno dostalo medzi široké publikum, ktoré by o nej za iných okolností možno ani nepočulo. TikTok však spravil svoje – a značka si užíva bezplatnú a masívne efektívnu kampaň.

Aj keď videá nezobrazujú ideálne dovolenky, slogan a pieseň z reklamy sa ľuďom vrývajú do pamäte. Mnohí preto vyhľadávajú Jet2holiday len preto, aby zistili, čo sa skrýva za týmto online ošiaľom. Ak vám teda už znie „Darling, hold my hand“ aj v hlave pri zaspávaní, nie ste sami – ste len ďalším účastníkom jedného z najvýraznejších a najzábavnejších letných trendov tohto roka.

Reklama
Ďakujeme, že nás čítate.

Ak máte zaujímavé nápady na témy, o ktorých by sme mohli písať alebo ste našli v článku chyby, neváhajte nás kontaktovať na [javascript protected email address]

Ficova IV. vláda

Zobraziť viac

Zo zahraničia

Zobraziť viac

Z domova

Zobraziť viac

Kultúra a showbiznis

Zobraziť viac

Ekonomika a biznis

Zobraziť viac

Šport

Zobraziť viac

TV Spark (VIDEO)

Zobraziť viac
Najčítanejšie v kategórii Zaujímavosti