Po nedávnej kauze dospeli k záveru, že s Ferom Jokeom nateraz nerátajú do budúcnosti, upozornili Aktuality. „Uvedomujeme si situáciu a preverili sme ju. Ďalšia spolupráca nie je naplánovaná,“ ozrejmila Mária Zerzanová.
Posledný predvianočný spot „Nesiem vám“, kde sa Košarišťan objavil ako vedúca supermarketu Maja, končí v televíznom vysielaní. V čase písania článku však naďalej bol dostupný na platforme YouTube, hoci ho reťazec stiahol z online priestoru už pred niekoľkými dňami.
Reklama, ktorá je v predvianočnom čase výrazným ťahákom pre zákazníkov, tak urobila škrt cez rozpočet reťazcu, ktorý musí hľadať náhradné riešenie na propagovanie akcií pre spotrebiteľov.
Ospravedlnenie rešpektujú
Najväčšia slovenská banka aktuálne monitoruje vzniknutú situáciu, avšak k rozviazaniu spolupráce sa zatiaľ neuchýlila.
„Vážime si našu dlhodobú spoluprácu s Ferom Jokeom a považujeme za dôležité, že sa za svoje osobné zlyhanie ospravedlnil,“ uviedla nedávno hovorkyňa Slovenskej sporiteľne Marta Cesnaková.
Komik zdôraznil, že si uvedomuje svoju zodpovednosť a to, ako musí pôsobiť na ľudí okolo seba. „Daný večer som si nedal pozor na alkohol. Po odchode ľudí z podniku som medzi kamarátmi vypil viac, než bolo zdravé a to ovplyvnilo moje vyhodnocovanie situácie. „Ak som túto hranicu čo i len na moment prekročil, beriem to vážne,“ napísal a dodal, že sa s oboma mužmi už spojil. „Ospravedlnil som sa a povedal som im, ako veľmi ma situácia mrzí.“
Komik situáciu uzavrel slovami plnými sebareflexie: „Moja potreba uvoľniť sa a na chvíľu vypnúť nesmie byť nadradená snahe vytvárať okolo seba bezpečné prostredie.“ Podľa jeho slov bude robiť všetko pre to, aby sa podobný incident nikdy nezopakoval.

Vyhodnocujú situáciu
Jeho ospravedlnenie rovnako vzal na vedomie aj operátor O2. „Situácia nás mrzí o to viac, že spolupráca s Ferom Jokeom bola vždy príjemná a obojstranne prospešná. Aj keď v súčasnosti nemáme naplánovanú žiadnu spoločnú dlhodobú spoluprácu, aktuálne pozorne vyhodnocujeme celú situáciu,” hovorí Ján Kalafut, manažér oddelenia externej komunikácie O2.
Fero Jokea krátkodobo spolupracoval na dvoch projektov s poisťovňou Uniqa. „Akékoľvek neprimerané, invazívne či neúctivé správanie voči iným ľuďom považujeme za neprijateľné. Fero Joke nie je naším ambasádorom, ani stabilnou súčasťou našej komunikácie,“ znie stanovisko z poisťovne.


