Meghan Markle tento rok ukázala, že je podnikateľkou telom, i dušou. Už len jej tvár a meno sú zárukou, že po jej produktoch bude obrovský dopyt. Najnovšie však čelí škandálu, aký v kráľovskej rodine ešte nemá obdoby. Tajomstvo okolo jej exkluzívnych a hriešne drahých džemov je odhalené!
Hoci Meghan a Harry odišli z kráľovského systému, v poslednej dobe sa o nich hovorí viac, než dosť. Všetko odštartovalo veľkolepé predstavenie Meghaninej netflixovej relácie S láskou, Meghan. Tá si našla viacero priaznivcov, no našli sa aj ľudia, ktorí šou tvrdo skritizovali. Následne Meghan odprezentovala svoju novú značku As Ever.
Následne do svojich podnikateľských aktivít zapojila aj svoju dcéru. Meghan totiž zverejnila video, na ktorom kráča ruka v ruke spolu so svojou trojročnou dcérkou Lilibet k včeliemu úľu. Na sebe majú špeciálne včelárske obleky, ktoré ich chránili pred poštípaním včiel. Dokonca sa v snímke na chvíľu mihla aj tvár jej dcérky, ktorú na sociálnych sieťach veľmi neukazuje. Kým niektorí fanúšikovia sa nad videom rozplývali, iní ho považujú za obyčajný marketing.

Biznis s džemom
Meghan neostala len pri televíznej šou a vrhla sa do podnikania s chutnými džemami. Aspoň ona ich tak prezentuje, aj keď je jasné, že nechutia všetkým. Dôkazom toho je časopis The Cut, ktorý tento džem tvrdo odsúdil. Prvé, čo fanúšikov kráľovskej rodiny šokovalo, bola cena za jeden pohár. No je pochopiteľné, že ak sa predáva pod značkou, ktorú vytvorila bývalá herečka, bude stáť viac. Recenzenti spomínaného časopisu však tento produkt poriadne skritizovali. Podľa nich nie džem vôbec chutný, informoval pred časom web Koktejl.sk.
Ako uvádza web PLUS JEDEN DEŇ, džemy majú byť inšpirované receptom, ktorý Meghan vymyslela vo vlastnej kuchyni. Jeden malý pohár džemu stojí približne 9 dolárov. Doteraz nebolo verejnosti známe, kto stojí za výrobou džemu, ktorý je beznádejne vypredaný.

Podľa britského denníka DailyMail.co.uk, džem má vyrábať ten istý americký výrobca, ktorý vyrába aj bylinkový čaj, či med z pomarančových kvetov, ktoré patria medzi ďalšie Meghanine produkty. Výrobca sa hrdí aj exkluzívnym produktom – džemom „divá ruža a jahoda“, ktorý vznikol v rámci spolupráce so známym seriálom Bridgertonovci.
Ako ďalej informuje PLUS JEDEN DEŇ, Meghan opisuje džem ako vyrábaný v jej kuchyni, no to je ďaleko od pravdy. Vyrába sa totiž v továrni a to firmou Republic of Tea. Pritom tvrdila, že „džem je môj džem“ a na istom videu sa objavila, ako s nadšením túto pochúťku pripravuje v kuchyni.
