Mladík si chcel kúpiť lístok vo vlaku, sprievodca ho o polnoci VYHODIL na zastávke. Slovákov pobúril ďalší nepríjemný zážitok

Ilustračné foto. Zdroj: TASR/Ondrej Hercegh, canva
Kanal1 - moderná plnoformátová televízia pre celú rodinu.
Reklama

Ďalej sa poriadne rozohnila a pozastavila nad službami, ktoré majú prilákať ľudí, aby presedlali z áut do vlakov. „A čo chudáci dôchodcovia, ktorí nevedia používať aplikácie? Toto má byť spôsob, ako pritiahnuť viac cestujúcich do vlakov? Takýmto úžerníctvom? Prečo sa potrebujete obohacovať na národe, ktorý je už aj tak zdieraný najvyššími daňami v Európe? Nefungujú základné služby. Hanba, hanba, ešte raz hanba,“ ukončila s odporom.

Dopravca reaguje

K incidentu sa pod príspevkom vyjadril aj národný dopravca, ktorého mrzí prístup zamestnanca. „Je nám úprimne ľúto, že váš syn zažil takúto situáciu. Rozhodne to nezodpovedá tomu, ako má prebiehať kontakt cestujúceho s vlakvedúcim – a už vôbec nie neskoro večer, keď neexistuje nadväzný spoj,“ reagoval.

Pokiaľ sa matka ozve s podaním, ZSSK udalosť preverí. „Ďakujeme, že ste nás na to upozornili – podobné situácie berieme veľmi vážne. Chceme, aby sa neopakovali,“ dodali. Nateraz nie je známy výsledok šetrenia incidentu.

Negatívne zážitky cestujúcich

V komentároch pribudlo množstvo reakcií ľudí, ktorých incident pobúril. „Ľudia prestali byť ľuďmi… Je mi to ľúto, riešila by som to. Vyraziť z vlaku niekoho je tak jednoduché a pomôcť je taaaaaak zložité. Možno sa to dotyčnému raz vráti,“ zamyslela sa Katarína. „Veru hanba. Na zemi sa vytratila ľudskosť a empatia… Kam tento svet speje? Jedine do záhuby,“ dodáva Bella.

„Ak syn vo vlaku vyhľadal sprievodcu za účelom kúpy lístka, tak syn nič neporušil a sprievodca mu mal lístok normálne predať. Keďže šiel s priateľkou, existuje aj svedok sprievodcovho neprístojného správania. Z vlaku by som určite nevystúpil. Ak by sprievodca naliehal, volal by som políciu,“ reagoval Vladimír.

Našli sa aj cestujúci, ktorí sa podelili aj so svojimi zážitkami z cestovania. Po spoplatnení kúpy lístkov na staniciach či vo vlakoch sú nútení prejsť na aplikáciu dopravcu, pri ktorej sa nie raz potýkajú s problémami.

„Ja už tiež nemám na to ZSSK nervy. Pokladňu zrušili, lístok si idem kúpiť online a večne tá aplikácia nefunguje a neprejde mi platba. Prisahám, že z 10x, čo som kupoval lístok, minimálne 8x som to robil na viac pokusov, čo im to nešlo. Samozrejme, pokladňa nie je, appka nefunguje a vy ste tak odkázaný na pokutu, ktorej sa nevyhnete,“ opisuje Zdeněk.

„Aplikácia väčšinou nefunguje dobre, aj pol hodina, pokým kúpim lístok, dovtedy mi ujdú aj dva vlaky,“ pridala sa Janka v nadväznosti na aplikáciu.

Dominika navrhla riešenie zo zahraničia, ktoré sa podľa jej slov ujalo. „Nežijem už na Slovensku, ale z akého dôvodu železnice nevedia dať na každú stanicu automat? Žijem v Holandsku a tu na každej, aj malej stanici je automat na lístok, tak isto sa da kúpiť aj online,“ opísala skúsenosť.

1 2
Kanal1 - moderná plnoformátová televízia pre celú rodinu.
Reklama
Ďakujeme, že nás čítate.

Ak máte zaujímavé nápady na témy, o ktorých by sme mohli písať alebo ste našli v článku chyby, neváhajte nás kontaktovať na [javascript protected email address]

Ficova IV. vláda
Zo zahraničia
Z domova
Kultúra a showbiznis
Ekonomika a biznis
Šport
TV Kanal 1
Najčítanejšie v kategórii Z domova