fbpx

Nečakaná novinka na televíznych obrazovkách: Čaká nás ešte viac reklamy?

Ilustračný obrázok. Zdroj: Freepik.com

V súčasnosti sme vystavení záplave reklám z každej strany. Spoločnosť LG však začala využívať reklamný priestor aj na miestach, kde by sme to vôbec nečakali. Ako upozorňuje portál FlatpanelsHD, na niektorých z najdrahších televízorov tejto značky sa zobrazuje šetrič obrazovky plný reklám.

Redaktori portálu FlatpanelsHD počas testovania nového modelu LG G4 OLED narazili na prekvapivú situáciu. Namiesto štandardného šetriča obrazovky sa pred jeho spustením zobrazujú reklamy na celú obrazovku. Zaznamenali niekoľko reklám, ktoré boli prispôsobené regiónu, na ktorý bol televízor nastavený. Na celej obrazovke sa objavili reklamy na streamovaciu službu LG Channels, ale aj na produkty tretích strán. Hoci boli reklamy stlmené, otázne je, či sa tento stav v budúcnosti nezmení.

 

LG verí, že reklamy namiesto šetriča obrazovky sú efektívne

Za touto inováciou stojí divízia LG Ad Solutions, ktorá sa zameriava na reklamu na „pripojených TV“ a rôznych obrazovkách. Hoci mnohí používatelia nemusia byť touto novinkou nadšení, LG ju považuje za úspešnú.

 

Zavedenie reklám namiesto šetriča obrazovky bol významný krok k väčšiemu zapojeniu divákov do našich inteligentných televízorov. Tento reklamný formát efektívne využíva čas, keď obrazovka nie je aktívna, na zvýšenie viditeľnosti značky. Spätná väzba aj štúdie ukazujú, že tieto reklamy priťahujú pozornosť a zvyšujú interakciu, čím sa stávajú kľúčovou súčasťou našich ponúk,“ vysvetlil Chris Weiland, riaditeľ produktového marketingu spoločnosti LG Ad Solutions. Nečakanosť týchto reklám zvyšuje pravdepodobnosť, že diváci na ne zareagujú s väčším záujmom.

 

Ako vypnúť reklamy

Ak chce používateľ predísť zobrazovaniu reklám a radšej vidieť klasický šetrič obrazovky, môže v nastaveniach vypnúť funkciu „Screen Saver Promotion“. Keďže LG má samostatnú divíziu pre reklamy, je otázne, ako sa táto funkcia bude v budúcnosti meniť a či si používatelia budú môcť aj naďalej reklamy deaktivovať. Nie je to však jedinečný krok LG – Amazon, Google a Roku už dlhšie využívajú reklamy ako súčasť svojich televíznych stratégií.

Ďakujeme, že nás čítate.

Ak máte zaujímavé nápady na témy, o ktorých by sme mohli písať alebo ste našli v článku chyby, neváhajte nás kontaktovať na [javascript protected email address]

Ficova IV. vláda
Zo zahraničia
Z domova
Kultúra a showbiznis
Ekonomika a biznis
Šport
TV Spark
Najčítanejšie