Influencerka Bianka Rumanová vzbudila nedávno veľký rozruch na párty Televízie Joj. Jej outfit však bol súčasťou upútavky novej reality šou, ktorá odštartovala na obrazovkách. Úspech ale nezožala.
O obrovský rozruch sa v polovici septembra postarala influencerka Bianka Rumanová. Pri príchode na párty Televízie Joj strhla na seba všetku pozornosť a záujem fotografov.
„Ja keď si poviem YOLO, tak to bude vážne YOLO. Teším sa a aj mám rešpekt. Urobiť niečo kontroverzné, čo bude mať vo finále aj peknú myšlienku, chce odvahu. Teraz napíšem niečo, čo nezvyknem, lebo si nič nenaháňam, ale „kto, keď nie ja?!“ Žijeme len raz a toto je showbiznis, bejby,“ reagovala na zábery.
Bianka vs. Bianca
Prítomných hostí šokoval outfit, ktorý si známa celebrita zvolila. Červený koberec vystriedal na nábreží Dunaja tentokrát fialový, ktorý odkazuje na novú reláciu #BTF – Behind the Fame. Bianka sa objavila v identickom oblečení, aký pred mesiacmi spustil kontroverzie. Inšpirovala sa totiž príchodom Biancy Censori a Kanyeho Westa z tohtoročného Met Gala.
Vo veľkom čiernom kožuchu sa otočila k fotoaparátom chrbtom a pomaly zo seba dávala dole vrchnú časť oblečenia, presne ako Bianca. Čo mala pod ním? Pod kožuchom bola takmer nahá.
Napokon sa vyjadrila aj sama Bianka. Uviedla, že priehľadné šaty jej navrhol známy návrhár Boris Hanečka. Zároveň priznala, že hoci vyzerala v šatách nahá, v skutočnosti to bolo inak. „Isto máte veľa otázok, veľa názorov, rôzne závery ste si vytvorili. To už je na vás a robte si s tým, čo chcete,“ dodala.
Formát sa u divákov neujal
Voľba odevu spočívala v propagácii novej relácie Televízie Joj, ktorú si platiaci diváci mohli v predpremiére pozrieť na streamovacej platforme už v stredu 1. októbra, upozornilo Mediaboom.
Hoci niektoré formáty vytvárajú televízie iba pre online platformy, ako sú Voyo či Joj Play, Behind the Fame sa dostalo aj na televíznu obrazovku. Jojka šou uviedla 2. októbra v lukratívnom čase pred 22. hodinou.
Formát pri svojej premiére doslova vybuchol a dosiahol len päť percentný podiel na trhu v obchodnej skupine, čím sa dostal na úrovne menších staníc. Reakcie divákov na sociálnych sieťach sú taktiež rozpačité, niektorých program nezaujal, iní napriek jeho zhliadnutiu neporozumeli konceptu šou.
„O čom to vlastne bolo? Kukala som a neviem,“ napísala jedna z diváčok. „Skúsila som, ale o ničom a o nikom. Je to show pre nich,“ dodáva ďalšia. „Pre mňa prázdny program, a to nie som žiadna puritánka,“ pridala sa ďalšia.
Hlavnej Jojke nepomáhala ani vlastná športová stanica, kde od 21. hodiny prebiehal prenos futbalového stretnutia Slovana Bratislava proti Štrasburgu. Duel dosiahol vyše dvojnásobného podielu než reality šou.