Weber sa úlohy nezľakol a po oprave osobného cisárovho lietadla sa pustil do práce. Zadanie bolo na prvý pohľad jednoduché. Postaviť stroj, ktorý môže slúžiť na tréning pilotov, ale zvládne aj dlhšie trasy a štart z letiska v nadmorskej výške okolo 2 500 metrov.
Ako základ pre prvé etiópske lietadlo Weber zvolil nemecký jednoplošník A. VII. Jeho konštrukcia bola jednoduchá, rovnako tak dostupnosť náhradných dielov. Cisára nemusel príliš prehovárať a po pár týždňoch mohol s jeho dovolením kontaktovať pôvodného dizajnéra tohto lietadla Wilhelma van Nesa. Ten súhlasil, že plány prepracuje podľa Weberových požiadaviek.
Od vpádu Mussoliniho k návratu domov
Nové lietadlo z dielne Webera pracovne pomenované Etiópia 1 sa mohlo pochváliť sedemvalcovým motorom Walter Venus 1 s výkonom 115 koní a 1 800 otáčkach za minútu. Elegantný stroj sa podarilo doladiť až na sklonku roku 1934. O pár mesiacov neskôr vyšiel z hangáru prvý model, na trupe mal z boku vyvedený nápis Tsehay, teda Slnka, ako sa volala jedna z dcér cisára. Tá sa o pár rokov neskôr preslávila počas nútenej emigrácie do Veľkej Británie, kde vyštudovala na zdravotnú sestru a starala sa o nezaopatrené deti.
Úvodné motorové skúšky sa vliekli. Do vzduchu sa lietadlo prvýkrát dostalo až v decembri 1935. Od zeme sa odlepilo po rozjazde na 150 metrov dlhej dráhe. Podľa Webera sa pilotoval výborne, riadenie bolo citlivé a stroj stabilný vo všetkých smeroch. Z dvoch a pol tisíc výškových metrov sa na tri tisíc dostal za sedem minút – na svoju dobu obstojný čas. Maximálna rýchlosť sa zastavila na 185 kilometroch za hodinu, bežná letová potom na 150 kilometroch za hodinu.
Letových hodín si však okrídlená princezná príliš neužila. Podľa dobových záznamov vo vzduchu celkom strávila asi tridsať hodín. Už v októbri 1935 začala talianska invázia, lietadlo potom skončilo upratané kdesi pod konármi eukalyptov neďaleko svojho domovského letiska, kam armáda dorazila až na jar 1936.
Weber odletel do Portugalska, jeho lietadlo sa neskôr dostalo do rúk Mussoliniho režimu, ktorý ho previezol do Talianska. Na jar 1939 sa nemecký pilot stal riaditeľom brazílskej dopravnej spoločnosti Viação Aérea São Paulo. V Brazílii sa oženil so Švajčiarkou Friedou Heuriovou. Od roku 1967 žili vo švajčiarskom Beinwil am See, kde Weber v roku 1991 zomrel.
Prvému etiópskemu lietadlu sa postupom rokov dostalo náležitej starostlivosti. Počas zložitého procesu reštaurovania dostal úplne nový plášť v červenej farbe. V poslednej dobe zdobil zbierku leteckého múzea vo Vigna di Valle. Po takmer deväťdesiatich rokoch sa teraz princezná Tsehai vrátila domov.