Cestujúci, ktorí si chcú kúpiť lístok na vlak, momentálne nemajú možnosť využiť online predaj. ZSSK hlási výpadok svojich internetových systémov, vrátane e-shopu a aplikácie Ideme vlakom.
Všetci, ktorí plánujú cestovať vlakom, musia teraz siahnuť po tradičných spôsoboch zakúpenia lístka. Informuje o tom portál tvnoviny.sk.
Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) eviduje technické problémy vo svojich online predajných systémoch. Výpadok postihol nielen internetový e-shop, ale aj mobilnú aplikáciu Ideme vlakom, čo znemožňuje nákup lístkov cez internet.
Alternatívy pre cestujúcich
„Lístok si môžete zakúpiť bez poplatku za servis v pokladnici alebo u vlakového personálu. Ďakujeme za pochopenie,“ informuje ZSSK.
Cestujúci tak majú stále k dispozícii možnosť zakúpenia lístka priamo na stanici alebo vo vlaku, pričom nebudú účtované žiadne doplnkové poplatky.
ZSSK odporúča plánovať cestovanie s dostatočným predstihom a vyhnúť sa zdržaniam spojeným s výpadkom online predaja. Spoločnosť zároveň pracuje na odstránení technických problémov a obnove plnej funkčnosti systémov.