Plačková BUCHLA po stole: Nepríjemný incident bol pre ňu ČEREŠNIČKOU na torte, TOTO je VÝKRIČNÍK pre ďalších…

Influencerka a podnikateľka Zuzana Strausz Plačková. Foto: Instagram/queen.plackova , Instagram/queen.plackova , Instagram/queen.plackova
Reklama

Zuzana Strausz Plačková patrí k úspešným influencerkám, ktorá si za roky vybudovala silné meno. Doslova sa stala značkou, ktorá jej zarába nemalé peniaze. Okrem toho je aj podnikateľkou, ktorá má pod palcom viacero prevádzok.

Na sociálnej sieti Instagram ju sleduje viac ako 900-tisíc fanúšikov. Pravidelne zdieľa detaily zo svojho života, podnikateľské úspechy aj rodinné momenty. Zuzana sa pre mnohých stala inšpiráciou, ako si vybudovať dobré meno.

V jednom z nedávnych vyjadrení na sociálnej sieti reagovala na kritiku a hejty, ktoré ju podľa jej slov nezastavia, ale naopak, motivujú.

„Ono je to proste vždycky tak, keď niekto sa ma snaží dehonestovať, akokoľvek atakovať alebo vytvárať nejak silene a cielene negatívnu energiu na moju osobu, tak vždy potom príde niečo, z čoho som ja úplne, že vau, super! Ako tá karma extrémne funguje,“ vyhlásila.

Zuzana Plačková v Dubaji. Zdroj: Instagram/queen.plackova

Imúnna voči hejtom

Darí sa jej v biznise, vďaka ktorému má pod palcom niekoľko podnikateľských aktivít. V Bratislave či Čadci nájdete kaviarne, kde si môžete posedieť pri dobrej káve a v hlavnom meste doplnila svoju činnosť o predajňu s oblečením pre najmenších, píše Koktejl. Okrem toho jej meno sa objavuje aj na viacerých výrobkoch.

Na vlnu hejtov je síce zvyknutá a imúnna, dostáva aj pozitívne reakcie zo strany zákazníkov, ktorí sú spokojní v jej prevádzkach. Nedávnu kritiku od neznámej ženy však nezobrala ako útok, ale učinila rázne rozhodnutie.

Žena, ktorá sa na ňu obrátila, Zuzane prezradila nepríjemný incident, pri ktorom vyjadrila nespokojnosť. Problémom nebolo jedlo či nápoje, ale personál.

Zdroj: Instagram/queen.plackova

„Slečna mi potom povedala, že ona bola spokojná, že k nám chodí, len tentokrát bol nejaký taký problém, že si chcela ešte doobjednať, ale čašník sedel a…“ začína s opisovaním incidentu Zuzana Strausz Plačková.

Výkričník pre ďalších…

Zákazníčka jej poslala fotografiu zamestnanca, u ktorého si chcela ešte objednať z lístka, a ten sedel rozvalený na gauči a hľadel do telefónu. Po tomto dôkaze sa influencerka ostro ohradila voči správaniu jej zamestnanca. „Toto neakceptujem,“ dodáva Plačková.

(Článok pokračuje na ďalšej strane)

1 2
Reklama
Ďakujeme, že nás čítate.

Ak máte zaujímavé nápady na témy, o ktorých by sme mohli písať alebo ste našli v článku chyby, neváhajte nás kontaktovať na [javascript protected email address]

Ficova IV. vláda

Zobraziť viac

Zo zahraničia

Zobraziť viac

Z domova

Zobraziť viac

Kultúra a showbiznis

Zobraziť viac

Ekonomika a biznis

Zobraziť viac

Šport

Zobraziť viac

TV Spark (VIDEO)

Zobraziť viac
Najčítanejšie v kategórii Kultúra a showbiznis