Fanúšikovia legendárnej módnej snímky s Meryl Streep a Anne Hathaway sa môžu tešiť na druhé pokračovanie, ktoré prinesie nielen návrat ikonických postáv, ale aj nové zaujímavé mená. Medzi nimi zažiari aj česká supermodelka Karolína Kurková. Ako informoval magazín Vogue, objaví sa po boku svetovo známych osobností ako Ashley Graham či Nyajuok Kueth.
Dej nového filmu nadväzuje na pôvodný príbeh, no ponúkne svieži pohľad na aktuálne výzvy módneho sveta. Kľúčovým konfliktom bude napätý vzťah medzi Mirandou Priestlyovou a Emily, ktorá sa medzitým prepracovala na pozíciu vplyvnej riaditeľky módneho impéria pripomínajúceho značky ako Kering alebo LVMH. Aj keď medzi oboma ženami panuje dlhodobá nevraživosť, Miranda bude v zúfalej situácii odkázaná na jej marketingové milióny.
Scenár reflektuje výrazné zmeny, ktoré nastali v módnom a mediálnom svete. Zatiaľ čo prvý film sa točil okolo prestížneho módneho magazínu, pokračovanie sa zameria na boj tlačených médií o prežitie v digitálnej ére.

Diváci sa opäť stretnú s postavami, ktoré si zamilovali. Anne Hathaway sa vracia ako ambiciózna Andy Sachsová a Emily Blunt si opäť zahrá svoju nezabudnuteľne sarkastickú menovkyňu. Fanúšikovia dúfajú, že tentoraz jej postava nebude hladovať takmer do omdlenia a namiesto toho si dopraje viac než len kocku syra.
Objaví sa aj česká modelka
Nový film obohatia aj ďalšie osobnosti zo sveta módy. Ako uvádza Vogue, Karolína Kurková stvárni postavu ženy, ktorá sa v módnej brandži vypracovala na úplný vrchol. V hereckom obsadení ju doplnia aj spomínané Ashley Graham a Nyajuok Kueth. BBC pripomína, že pôvodný príbeh sa nedávno objavil aj na javisku ako muzikál v Londýne, čo len potvrdzuje neutíchajúci záujem o túto značku. Filmové pokračovanie tak prichádza v ideálnom čase, aby zužitkovalo obnovený záujem publika.

Zaujímavosťou je aj návrat Meryl Streep na filmové plátno po dlhšej odmlke. Naposledy si zahrala v satirickom filme K zemi hľaď! z roku 2021, ktorý zaznamenal úspech na Netflixe. Jej úloha Mirandy Priestlyovej patrí medzi najikonickejšie ženské postavy v dejinách kinematografie, a tak jej návrat sľubuje ďalší nezabudnuteľný zážitok.
Pôvodný film z roku 2006 sa stal modernou klasikou nielen vďaka vtipným dialógom a prehliadkam dizajnérskych kúskov, ale aj pre svoju kritiku fungovania módneho biznisu, kde sa úspech často dosahuje za cenu sebazaprenia a straty osobnosti. Nové pokračovanie sľubuje nielen návrat k tomuto odkazu, ale aj jeho rozvinutie v kontexte súčasného sveta.