Princ Harry a Meghan Markle čoraz viac vystupujú oddelene. Odborníci hovoria o toxicite

Kanal1 - moderná plnoformátová televízia pre celú rodinu.
Reklama

Princ Harry a Meghan Markle sa už týždne objavujú samostatne, čo vyvolalo množstvo otázok aj o ich manželstve. Spoločné vystupovanie má podľa odborníkov na PR toxický význam pre ich značku.

Princ Harry a Meghan Markle sa v nedávnych vystúpeniach objavili oddelene a nie spolu, na čo sú mnohí zvyknutí. Z ich oddelených vystúpení vyvstáva množstvo otázok, prečo k tomu dochádza, keďže Meghan v predchádzajúcich komentároch tvrdila, že sa vždy „pohybujú spolu“, píše Mirror.

Stali sa jeden pre druhého synonymom

Len minulý mesiac bol Harry preč od Meghan a ich dvoch detí, princa Archieho a princeznej Lilibet, a najmenej dva týždne sa na verejných vystúpeniach v New Yorku, Londýne a tiež v Južnej Afrikej objavil sám.

Počas jeho ciest Meghan takmer nebolo vidno, ale zúčastnila sa hviezdneho galavečera na pomoc Detskej nemocnici v Los Angeles, pričom mala oblečené do očí bijúce červené šaty pri pózovaní fotografom. Ukázalo sa tiež, že uskutočnila samostatnú návštevu dievčenskej vodcovskej organizácie pri príležitosti Medzinárodného dňa dievčat.

V Spojených štátoch to vyvolalo nepokoje aj medzi miestnymi novinármi, denník Montecito Journal zachytil klebety, ktoré pár obklopujú o ich „stále oddelených životoch“. Podľa odborníka na PR Eda Corama Jamesa sa však zdá, že oddelené vystúpenia majú veľmi strategický dôvod – ich spoločná značka sa teraz považuje za „toxickú“.

Pre Mirror povedal: „Harry a Meghan majú od svojho manželstva odlišnú značku. Táto značka je založená na dvojici. Nazvite to ‚Harry a Meghan‘, volajte to ‚Sussexovia‘, volajte to, ako chcete. Skutočnosť je, že sa rokmi stali jeden pre druhého synonymom.“

Dodáva, že „od slávneho rozhovoru s Oprah, v ktorom sa dotkli nezhôd medzi nimi a zvyškom kráľovskej rodiny a v podstate vyhlásili totálnu vojnu, sa táto značka neustále stáva toxickejšou, a teda komerčne neudržateľnou.“

Domnieva sa, že nie je mnoho známych značiek, ktoré by sa náhlili s uzavretím spolupráce na základe hodnoty ich značky.

„Je to preto, lebo prebiehajúca konfrontácia so zvyškom kráľovskej rodiny, ako aj s veľkou časťou Meghaninej rodiny, ich prinútila pôsobiť konfrontačne a bojovne, ich reťaz komerčných projektov, ktoré nevyšli a viedli k pocitu, že nie sú najlepší producenti a vďaka ich celosvetovému reklamnému turné vyzerali ufňukaní, nevďační a neuvedomelí, čo sa týka obrovskej výsady, ktorú si užívali.“

Obavy o manželstvo

Ale napriek tomu, že sa ich spoločná značka dostala do problémov, Ed, generálny riaditeľ PR firmy Go Up, verí, že sa to stále dá zachrániť. V skutočnosti je ich súčasná stratégia pravdepodobne najlepším spôsobom, ako zachrániť meno Sussex.

Vysvetľuje, že: „prekonať prekážky v tom, ako byť rozmaznaný, arogantný, nezrelý, túžiaci po pozornosti, agresívny, vyzývavý na boj, pokrytecký a nekompetentný, je veľmi zložité. Ale dá sa to dosiahnuť. Aby to dokázali, musia sa oprieť o presné opaky týchto označení. Prvým krokom v tomto vždy muselo byť odpútanie sa od značky, ktorá takéto označenia dosiahla.“

Toxicitu spôsobuje splynutie so značkou Sussex. „Keď sa oddelia, majú skutočnú šancu vytvoriť úplne samostatnú značku s úplne odlišnými nálepkami. Ak sa im to podarí, jedného dňa by mohli opäť zjednotiť značky a vytvoriť novú kombinovanú značku, ktorá funguje.“

Nedávne obchodné rozhodnutia manželov zo Sussexu vyvolali špekulácie o stabilite ich manželstva. Pár sa rozhodol pre samostatné verejné stretnutia, pretože veria, že tento prístup im umožňuje vyniknúť na udalostiach, ktoré s nimi osobne rezonujú, dodáva The Economic Times.

Zistilo sa, že Meghan Markle vlastní monografie podrobne opisujúce jej skúsenosti a výzvy z čias, kedy pôsobila v kráľovskej rodine, ktoré môže v prípade potreby využiť v budúcnosti. Kráľovská korešpondentka Jennie Bondová zdôraznila, že napriek tomu, že sa od predchádzajúceho rozhovoru vyhýbala kontroverziám, táto potenciálna „prezrádzačka“ by mohla pre Meghan slúžiť ako strategická výhoda.

Kanal1 - moderná plnoformátová televízia pre celú rodinu.
Reklama
Ďakujeme, že nás čítate.

Ak máte zaujímavé nápady na témy, o ktorých by sme mohli písať alebo ste našli v článku chyby, neváhajte nás kontaktovať na [javascript protected email address]

Ficova IV. vláda
Zo zahraničia
Z domova
Kultúra a showbiznis
Ekonomika a biznis
Šport
TV Kanal 1
Najčítanejšie v kategórii Kultúra a showbiznis