Na druhej priečke z hľadiska predaja sa umiestnila 365-dňová elektronická diaľničná známka. Za prvý polrok sa jej predalo skoro 620.000 kusov a výnos z jej predaja bol na úrovni takmer 31 miliónov eur. Medziročne počet predaných kusov 365-dňovej známky vzrástol o štyri percentá.
Naopak, mierny medziročný pokles NDS zaznamenala pri 30-dňovej a ročnej elektronickej diaľničnej známke. „Pri 30-dňovej známke išlo približne o trojpercentný medziročný pokles, pričom počas prvých šiestich mesiacov tohto roka sme predali skoro 218.000 kusov, a výnos z predaja 30-dňovej elektronickej diaľničnej známky bol na úrovni troch miliónov eur,“ uviedla hovorkyňa NDS Eva Žgravčáková. Pokles predaja pri ročnej diaľničnej známke bol zhruba na úrovni 27 %. Podľa hovorkyne sa jej predalo približne 260.000 kusov a výnos bol na úrovni takmer 13 miliónov eur.
Celkovo vybrala NDS na diaľničných známkach od januára do júna takmer 60 miliónov eur a predala 2,3 milióna kusov elektronických diaľničných známok.