Slováci životné poistenie podceňujú, má ho len 40 % populácie

Zdroj: FREEPIK/Drazen Zigic
Reklama

Mladá generácia podľa odborníčky oceňuje výhody modernej „digitálnej“ poisťovne, keď na dojednanie poistenia či jeho zmeny nie je nutné používať papierové formuláre a podpísať potrebné dokumenty je možné i bez fyzickej prítomnosti.

Napriek tomu si podľa prieskumu IT spoločnosti Senacor chcú štyria z piatich mladých ľudí o problematike prehovoriť osobne alebo telefonicky s odborníkom.

„Študenti a absolventi by nemali v tejto oblasti konať príliš impulzívne. Nastavenie poistenia, výber vhodných produktov a poistných súm je rozhodne vhodné prebrať s poradcom, ktorý im pomôže pripraviť zmluvu tak, aby fungovala práve pre nich,“ odporučila Rodová.

1 2
Reklama
Ďakujeme, že nás čítate.

Ak máte zaujímavé nápady na témy, o ktorých by sme mohli písať alebo ste našli v článku chyby, neváhajte nás kontaktovať na [javascript protected email address]

Ficova IV. vláda

Zobraziť viac

Zo zahraničia

Zobraziť viac

Z domova

Zobraziť viac

Kultúra a showbiznis

Zobraziť viac

Ekonomika a biznis

Zobraziť viac

Šport

Zobraziť viac

TV Spark (VIDEO)

Zobraziť viac
Najčítanejšie v kategórii Ekonomika a biznis