Slovenská banka mala TECHNICKÉ PROBLÉMY. Klienti hlásili VÝPADKY PLATIEB kartou aj mobilnej aplikácie

Zdroj: Canva
Reklama

Jedna z najväčších bánk na Slovensku – Slovenská sporiteľňa – čelila technickým problémom, ktoré ovplyvnili jej klientov po celom Slovensku. Výpadky sa týkali najmä platieb kartou a mobilného bankovníctva.

Problém zrejme zasiahol väčšiu skupinu používateľov. Používatelia najčastejšie nahlasovali výpadky mobilnej aplikácie George a problémy s platobnými kartami. Tieto ťažkosti sa objavovali naprieč celým Slovenskom.

Na oficiálnom webe banky je aj oznámenie pre klientov: „Ospravedlňujeme sa vám, ak sa vám dnes nepodarilo zrealizovať platbu kartou. Rezervované peniaze vám vrátime najneskôr do 48 hodín.“

V ďalšej správe upresnili, že ak niekomu 7. mája neprešla platba kartou, no peniaze sa mu aj tak javili ako zablokované, nemusí sa obávať – z účtu mu ich banka nestiahne. Rezervácia bude automaticky zrušená do dvoch dní. „Ak sa vám 7. mája nepodarilo zaplatiť kartou a aj napriek tomu vidíte v Georgeovi, že sú peniaze rezervované, nemusíte sa obávať, peniaze za nákup vám z účtu nestiahneme. Rezerváciu platby zrušíme do 48 hodín,“.

Problém zaznamenal aj DownDetector

Problémy s platbou a aplikáciou George hlásili klienti aj na DownDetectore, podľa ktorého sa začali problémy objavovať okolo 09.00 h ráno.

Zdroj: DownDetector

Podľa Denníka N už služby banky fungujú. Nateraz však nie je známe, čo výpadok spôsobilo. Ako však banka pripomenula, rezervované peniaze klientom vrátia najneskôr do 48 hodín.

Reklama
Ďakujeme, že nás čítate.

Ak máte zaujímavé nápady na témy, o ktorých by sme mohli písať alebo ste našli v článku chyby, neváhajte nás kontaktovať na [javascript protected email address]

Ficova IV. vláda

Zobraziť viac

Zo zahraničia

Zobraziť viac

Z domova

Zobraziť viac

Kultúra a showbiznis

Zobraziť viac

Ekonomika a biznis

Zobraziť viac

Šport

Zobraziť viac

TV Spark (VIDEO)

Zobraziť viac
Najčítanejšie v kategórii Ekonomika a biznis