Slovenská banka mala TECHNICKÉ PROBLÉMY. Klienti hlásili VÝPADKY PLATIEB kartou aj mobilnej aplikácie

Zdroj: Canva
Kanal1 - moderná plnoformátová televízia pre celú rodinu.
Reklama

Jedna z najväčších bánk na Slovensku – Slovenská sporiteľňa – čelila technickým problémom, ktoré ovplyvnili jej klientov po celom Slovensku. Výpadky sa týkali najmä platieb kartou a mobilného bankovníctva.

Problém zrejme zasiahol väčšiu skupinu používateľov. Používatelia najčastejšie nahlasovali výpadky mobilnej aplikácie George a problémy s platobnými kartami. Tieto ťažkosti sa objavovali naprieč celým Slovenskom.

Na oficiálnom webe banky je aj oznámenie pre klientov: „Ospravedlňujeme sa vám, ak sa vám dnes nepodarilo zrealizovať platbu kartou. Rezervované peniaze vám vrátime najneskôr do 48 hodín.“

V ďalšej správe upresnili, že ak niekomu 7. mája neprešla platba kartou, no peniaze sa mu aj tak javili ako zablokované, nemusí sa obávať – z účtu mu ich banka nestiahne. Rezervácia bude automaticky zrušená do dvoch dní. „Ak sa vám 7. mája nepodarilo zaplatiť kartou a aj napriek tomu vidíte v Georgeovi, že sú peniaze rezervované, nemusíte sa obávať, peniaze za nákup vám z účtu nestiahneme. Rezerváciu platby zrušíme do 48 hodín,“.

Problém zaznamenal aj DownDetector

Problémy s platbou a aplikáciou George hlásili klienti aj na DownDetectore, podľa ktorého sa začali problémy objavovať okolo 09.00 h ráno.

Zdroj: DownDetector

Podľa Denníka N už služby banky fungujú. Nateraz však nie je známe, čo výpadok spôsobilo. Ako však banka pripomenula, rezervované peniaze klientom vrátia najneskôr do 48 hodín.

Kanal1 - moderná plnoformátová televízia pre celú rodinu.
Reklama
Ďakujeme, že nás čítate.

Ak máte zaujímavé nápady na témy, o ktorých by sme mohli písať alebo ste našli v článku chyby, neváhajte nás kontaktovať na [javascript protected email address]

Ficova IV. vláda
Zo zahraničia
Z domova
Kultúra a showbiznis
Ekonomika a biznis
Šport
TV Kanal 1
Najčítanejšie v kategórii Ekonomika a biznis