Spoznali by ste TÚTO slečnu? Takto DNES vyzerá tvár zo ZNÁMEJ reklamy, ktorú POZNÁ hádam KAŽDÝ!

Sandra z reklamy na Kofolu
Zdroj: Instagram Sandraflemrova, Kofola, Canva
Reklama

Pamätáte si ešte na legendárnu vianočnú reklamu na Kofolu, v ktorej malé dievčatko pri pohľade na prasiatko v lese zahlásila: „Nene, ja nemusím, ja už ho vidím“? Táto dnes už kultová veta sa navždy zapísala do povedomia divákov. Malá hviezda z reklamy, Sandra Flemrová, sa po takmer dvoch desaťročiach opäť objavila v novej kampani spoločnosti Kofola – a jej premena za ten čas je naozaj výrazná.

Keď Sandra natáčala svoju prvú reklamu pre Kofolu, mala len tri roky. Dnes má 23 a pracuje ako zdravotná sestra v zubnej ambulancii. Hoci si z natáčania spomína len na niekoľko útržkov, ako napríklad guľovanie sa so štábom, reklama mala na jej život nezanedbateľný vplyv. „Populárna, podarená reklama sa mi silne zapísala do života,“ priznala v rozhovore pre eXtra.cz.

Zdroj: YouTube/Kofola ČeskoSlovensko

Po detstve strávenom na niekoľkých ďalších castingoch sa Sandra z hereckého prostredia stiahla. Jej návrat pred kamery sa však odohral až teraz, keď sa stala súčasťou novej kampane spoločnosti Kofola s názvom Cirkulka. Tento projekt je zameraný na návrat sklenených vratných fliaš do domácností – a spolu s nimi aj návrat známej tváre z minulosti.

Marketingový riaditeľ spoločnosti Kofola ČeskoSlovensko, Pavol Chalupka, vysvetlil pozadie tejto nostalgickej, no zároveň modernou myšlienkou podloženej kampane: „S Cirkulkou vraciame do domácností osvedčené sklenené fľaše. Nápad vrátiť spolu s nimi do hry aj dievčatko ‚nene, ja nemusím, ja už ho vidím‘ prišiel úplne prirodzene.“

Zdroj: Instagram/Sandraflemrova
Zdroj: Instagram/Sandraflemrova

Chalupka zároveň dodal: „Nielenže je Sandra s Kofolou spojená už skoro 20 rokov, ale zároveň patrí k mladej generácii, pre ktorú je udržateľnosť kľúčová. A jestliže cirkulácia fliaš je o ich vracaní, vrátili sme aj dievčatko.“

Sandra si myšlienku kampane okamžite obľúbila a bez váhania prijala ponuku znovu sa objaviť v reklame. Výsledný spot je už dostupný na YouTube a ukazuje dospelú ženu, ktorá vyrástla z roztomilej trojročnej hviezdičky vianočného spotu. Tá, ktorú by dnes spoznalo len málokto, sa tak symbolicky vrátila – rovnako ako sklenené fľaše – a pripomenula silu spojenia nostalgie a moderných hodnôt.

Zdroj: YouTube/Kofola ČeskoSlovensko

Koľko dostala vtedy za reklamu?

Pri takej popularite by si mnohí mohli myslieť, že herečka z reklamy, dnes už dospelá Sandra Flemrová, dostávala za opakované vysielania pravidelné odmeny. Realita však bola celkom iná. V relácii, kde po rokoch prehovorila o zákulisí natáčania, otvorene priznala, že išlo o jednorazovú výplatu.

Za účinkovanie v spote dostala vtedy 24 000 korún (962 eur). Ak by sa táto suma prepočítala podľa aktuálnej inflácie, predstavovala by približne 40 000 Kč (1 604 eur). Aj napriek kultovému statusu reklamy sa to mnohým môže zdať ako skromná odmena. Napriek tomu Sandra necíti voči značke žiadnu zatrpknutosť. Práve naopak – v roku 2022 sa s Kofolou opäť spojila.

Reklama
Ďakujeme, že nás čítate.

Ak máte zaujímavé nápady na témy, o ktorých by sme mohli písať alebo ste našli v článku chyby, neváhajte nás kontaktovať na [javascript protected email address]

Ficova IV. vláda

Zobraziť viac

Zo zahraničia

Zobraziť viac

Z domova

Zobraziť viac

Kultúra a showbiznis

Zobraziť viac

Ekonomika a biznis

Zobraziť viac

Šport

Zobraziť viac

TV Spark (VIDEO)

Zobraziť viac
Najčítanejšie v kategórii Kultúra a showbiznis