Slovenská televízia a rozhlas (STVR) vstupuje do nového rozvojového obdobia so zmenami vo svojom najvyššom vedení. Personálne výmeny sú zamerané na posilnenie manažérskeho tímu a prípravu inštitúcie na nadchádzajúce výzvy, ktoré prináša modernizácia a ďalší rozvoj verejnoprávneho média.
V rámci organizačných zmien sa ukončilo pôsobenie Andrey Pivarčiovej na čele Sekcie marketingu a komunikácie a Sekcie online služieb. Jej doterajšiu agendu v oblasti marketingu prevezme Zuzana Vicelová, ktorá má bohaté skúsenosti s internou aj externou komunikáciou a pôsobila aj v Kreatívnom centre Artréna STVR. Riadenie online služieb zasa prechádza pod vedenie Jindřicha Staňka, ktorý si dlhodobo buduje kariéru v oblasti médií, digitálneho marketingu a projektového riadenia a zastával viaceré manažérske posty. Informuje STVR.
Generálna riaditeľka STVR Martina Flašíková pri týchto zmenách kladie dôraz na vytváranie manažérskeho tímu, ktorý dokáže efektívne napĺňať dlhodobé ciele verejnoprávneho vysielateľa.

Noví lídri prichádzajú do vedenia s odborným zázemím, ktoré má prispieť k ďalšiemu rozvoju a posilneniu postavenia STVR na mediálnom trhu.
Zmeny sa netýkajú len centrály, ale zasahujú aj regionálne štruktúry. V banskobystrickom štúdiu STVR dôjde k výmene na vedúcej pozícii, kde Benjamína Takáča nahradí skúsený spravodajca Jozef Balko, ktorý sa dočasne ujme riadenia regionálneho tímu. Nové vedenie získava aj odbor medzinárodnej spolupráce, ktorý preberá Martina Hrivnáková, taktiež v dočasnom poverení.
Takto nastavené zmeny signalizujú, že STVR sa snaží flexibilne reagovať na aktuálne potreby a posilniť odborný potenciál svojho vedenia v kľúčových oblastiach, aby si udržala stabilné postavenie a dokázala prinášať kvalitný obsah divákom aj poslucháčom.