TÁTO sieť predajní kozmetiky je kráľovnou Slovenska, prekonala REKORD a zákazníci ju MILUJÚ pre TENTO detail

Ilustračná fotografia. Zdroj: Unsplash/ Laura Chouette, Freepik
Kanal1 - moderná plnoformátová televízia pre celú rodinu.
Reklama

Populárna sieť drogérií si upevnila pozíciu najobľúbenejšieho predajcu na Slovensku. Firma potvrdila postavenie neotrasiteľného lídra v segmente drogérie a kozmetiky, prekonala historické finančné méty a zákazníkom ukázala, prečo je pre nich cenová stabilita najdôležitejšia.

Spoločnosť dm drogerie markt triumfovala vo fiškálnom roku 2024/2025 (od 1. 9. 2024 do 30. 9. 2025). Potvrdila si svoju vedúcu pozíciu na slovenskom trhu a dosiahla rekordný obrat presahujúci neuveriteľných 570 miliónov eur, čo predstavuje nárast o viac ako 13 percent, píše portál Topky.

Za gigantickým úspechom stoja premyslené investície do prevádzok, IT infraštruktúry a moderných služieb. Kľúčovým faktorom úspechu bola aj prísna cenová kontrola v prospech zákazníkov.

Ceny sú pod prísnym dohľadom, ignorujú infláciu

Konateľ spoločnosti, Martin Podhradský, vyzdvihol rastúci význam cenovej dostupnosti v období, keď slovenské domácnosti čelia finančným obmedzeniam. Ceny v dm rástli len 3,6-krát pomalšie ako celková inflácia.

Naša stratégia garantuje, že nákup v dm zostáva pre zákazníkov mimoriadne príťažlivou alternatívou. Ich vernosť je pre nás najväčšou odmenou i silným záväzkom,“ uviedol Podhradský.

Dm garantuje cenovú stabilitu – pri všetkých položkách nezvyšuje ceny v priemere až 18 mesiacov. Viac ako päťtisíc rôznych výrobkov si zachovalo pôvodnú cenu aj po zvýšení DPH. Na udržanie tohto benefitu investovala dm z vlastných zdrojov do septembra 2025 viac ako 2,75 milióna eur.

Takmer stotisíc nákupov denne

Dôvera zákazníkov sa prejavila v rekordných číslach. Celkový počet uskutočnených nákupov dosiahol viac ako 34 miliónov, čo je nárast o vyše 8 percent. Priemerne tak zákazníci v prevádzkach dm spravili denne 93 230 nákupov! Počet predaných kusov tovarov za rok vzrástol o takmer 14 percent. Je zaujímavé, že viac ako každý druhý predaný produkt pochádza z jednej z 32 privátnych značiek dm.

Ilustračná snímka (Zdroj: FREEPIK/freepik)

Sústreďujeme sa viac než kedykoľvek predtým na to, čo je pre našich zákazníkov zásadné. S viac ako 5 261 zalistovanými produktami si z viac ako 15-tisíc tovarov na našich pultoch nájde každý svojho favorita,“ dodal konateľ.

Expresné služby a investície do budúcnosti

Spoločnosť neustále investuje do rozvoja, pričom do neho vložila takmer 20,2 milióna eur. Najväčšia časť, 16,5 milióna eur, smerovala do pobočkovej siete. Dm otvorila 7 úplne nových predajní a 7 zrenovovala. Celkovo má firma na Slovensku 162 filiálok.

Značka posilňuje zákaznícky komfort. Od apríla môžu zákazníci využiť nový spôsob doručenia online objednávok v kooperácii s Packetou. Takmer 30 predajní ponúka expresné vyzdvihnutie v dmBox-och, a to už do 60 minút od vytvorenia online objednávky. Spolupráca s Wolt-om zase umožňuje bleskové doručenie v 20 mestách.

Dm je zároveň aj významným zamestnávateľom s 2 722 aktívnymi spolupracovníkmi. Spoločnosť investuje aj do duálneho vzdelávania, do ktorého je zapojených 131 žiakov.

Ocenenia potvrdzujú kvalitu

Kvalitu a obľúbenosť značky potvrdzuje aj séria prestížnych ocenení:

  • 12. raz získala ocenenie MasterCard Obchodník roka a titul Absolútny víťaz.
  • 12. raz obhájila cenu Slovak Superbrands Award.
  • 9. rok po sebe si odniesla titul Najdôveryhodnejšia značka.
Kanal1 - moderná plnoformátová televízia pre celú rodinu.
Reklama
Ďakujeme, že nás čítate.

Ak máte zaujímavé nápady na témy, o ktorých by sme mohli písať alebo ste našli v článku chyby, neváhajte nás kontaktovať na [javascript protected email address]

Ficova IV. vláda
Zo zahraničia
Z domova
Kultúra a showbiznis
Ekonomika a biznis
Šport
TV Kanal 1
Najčítanejšie v kategórii Z domova