Zábava za milióny: Odhalené sumy za relácie STVR vás posadia. Najdrahšia stojí viac než LUXUSNÝ BYT!

milujem-slovensko-vinczeová-nikodým-flašíková
Zábavná šou Milujem Slovensko dostala na obrazovkách STVR stopku. Formát by mala prebrať konkurenčná Joj. Foto: Facebook/Šou Milujem Slovensko , Facebook/Šou Milujem Slovensko , Facebook/Šou Milujem Slovensko
Reklama

Televízna zábava nie je lacný špás. Verejnoprávna STVR investuje do výroby obľúbených relácií stovky tisíc až milióny eur, no niektoré z nich – vrátane legendárneho Milujem Slovensko – definitívne končia. Pozrite si, koľko stáli jednotlivé šou a ktoré programy zostávajú na obrazovkách aj na jeseň 2025.

Po vzniku STVR dochádza k výrazným zmenám v programovej štruktúre. Generačná výmena a silnejúca konkurencia nútia televíziu meniť svoju stratégiu.

Ktoré relácie odchádzajú a ktoré zostávajú?

Jesenné vysielanie 2025 prinesie viacero rozlúčok s obľúbenými reláciami – Milujem Slovensko, Večera s Havranom či kulinárska šou Veľkou lyžicou sa už nevrátia. Naopak, isté miesto v prime-time majú stálice ako Pečie celé Slovensko, Záhady tela, Čo ja viem a talkshow Neskoro večer, píše portál medialne.trend.sk.

Milujem Slovensko: Rozlúčka po 15 sériách a miliónovej investícii

Zábavno-súťažná šou bola od roku 2013 neodmysliteľnou súčasťou piatkových večerov. Po 15 sériách ju však STVR definitívne ukončila. Každá epizóda stála viac ako 50-tisíc eur, kompletná séria sa vyšplhala na takmer 905-tisíc eur, plus 90-tisíc za licenciu.

  • Výroba: goodtv
  • Cena za 1 časť: 50 264,26 € bez DPH
  • Cena za 1 sériu: 904 757 € + licencia cca 90 000 €
Milujem Slovensko Martin Nikodým, Adela Vinczeová a Daniel Dangl
Na snímke moderátor a kapitáni tímov v relácii Milujem Slovensko(Martin Nikodým, Adela Vinczeová a Daniel Dangl). Zdroj: INSTAGRAM / milujemslovensko_official

Záujem o formát už prejavili komerčné televízie Markíza a JOJ. V STVR však tento formát končí.

Pečie celé Slovensko: Najdrahšia relácia STVR prekonala všetky rekordy

Slovenská verzia britského „Bake Offu“ sa stala diváckym hitom. Poslednú sériu sledovalo priemerne až 558-tisíc divákov. Náklady však zodpovedajú jej úspechu – jedna epizóda stojí vyše 121-tisíc eur, pričom kompletná séria s 12 dielmi dosahuje takmer 1,5 milióna eur.

  • Výroba: jeffo.tv (Jeff Minařík)
  • Cena za 1 časť: 121 589 € bez DPH
  • Cena za sériu: 1 459 068 € bez DPH
  • Licencia: cca 100 000 €
Petra Tóthová Pečie celé Slovensko
Na snímke relácia Pečie celé Slovensko. Zdroj: INSTAGRAM / petratothova_official

Záhady tela: Vzdelávanie zábavnou formou stále láka

Moderátor Marián Miezga sprevádza divákov tajmi ľudského tela už od roku 2017. Relácia zostáva pevnou súčasťou sobotného večera.

  • Výroba: Barracuda Movie
  • Cena za 1 časť: 47 870 € bez DPH
  • Cena za silvestrovský špeciál: 54 170 € bez DPH
  • Kompletná séria (10 dielov): 485 000 € bez DPH
  • Licencia: 38 500 €

Čo ja viem: Interaktívny kvíz pre celú rodinu

Od roku 2014 je relácia s moderátorom Marcelom Merčiakom pevnou súčasťou piatkových večerov. Súťažia známe osobnosti aj študenti, pričom do hry sa môžu zapojiť aj diváci cez aplikáciu.

  • Výroba: Eibner Production
  • Cena za 1 časť: 44 970,84 € bez DPH
  • Cena za sériu (16 častí): 719 533 € bez DPH
  • Licencia: 52 428 €

Sieň slávy: Dočasná pauza pre talkshow s Vladom Kobielskym

Relácia vznikla na jeseň 2024 ako náhrada za „Hit roka“. Mapovala životné príbehy významných osobností spoločenského života.

  • Výroba: NUNEZ NFE
  • Cena za 1 časť: 55 550 € bez DPH
  • Dekorácia štúdia: 45 378 € bez DPH

Relácia dostáva dočasnú prestávku a vo štvrtky večer ju v jesennej štruktúre nenájdeme.

Na snímke Slovenské národné divadlo v relácii Sieň slávy. ZDROJ REPROFOTO / rtvs

Veľkou lyžicou: Kuchynské príbehy za 19-tisíc na epizódu

Kulinárska relácia s Petrom „Šarkanom“ Novákom a Octaviou McKenziovou bola na obrazovke od februára 2024. Každá epizóda sa venovala jednej ingrediencii a spájala lokálne potraviny s praktickými receptami.

  • Výroba: B Production
  • Cena za 1 časť: 19 000 € bez DPH

STVR pripravuje nové formáty: Prichádza generačná obmena

Nová riaditeľka STVR Martina Flašíková potvrdila, že v hlavnom vysielacom čase pripravujú viaceré nové formáty. Chce osloviť mladšie publikum a zároveň obstáť v silnejšej konkurencii na trhu. Podľa nej bude kľúčová kreativita, flexibilita a dôraz na kvalitu obsahu.

Reklama
Ďakujeme, že nás čítate.

Ak máte zaujímavé nápady na témy, o ktorých by sme mohli písať alebo ste našli v článku chyby, neváhajte nás kontaktovať na [javascript protected email address]

Ficova IV. vláda

Zobraziť viac

Zo zahraničia

Zobraziť viac

Z domova

Zobraziť viac

Kultúra a showbiznis

Zobraziť viac

Ekonomika a biznis

Zobraziť viac

Šport

Zobraziť viac

TV Spark (VIDEO)

Zobraziť viac
Najčítanejšie v kategórii Kultúra a showbiznis