Národný dopravca opäť evidoval výpadok systémov, čo skomplikovalo cestujúcim kúpu lístka online.
Aktualizované: Vo štvrtok podvečer ZSSK informovala, že systém je opäť v prevádzke a poplatok za kúpu lístka v pokladnici alebo vo vlaku sa opäť uplatňuje.
Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) upozorňuje cestujúcich, že ich systémy hlásia výpadok. Z toho dôvodu je obmedzené kupovanie lístkov online.
Bude vás zaujímať
„Aktuálne evidujeme výpadok online predajných systémov ZSSK (e-shop a aplikácia IDeme vlakom). Lístok si môžete kúpiť bez poplatku za servis v pokladnici alebo u vlakového personálu,“ ozrejmila ZSSK na svojej stránke.
K podobnému výpadku došlo v tomto mesiaci už po druhýkrát. Začiatkom septembra neboli rovnako dostupné služby online kúpy lístkov.