fbpx

Barbiemánia sa nekončí. Známy výrobca ide na trh s takouto novinkou

Reklama
"Náš vzťah s Barbie sa začal dlho pred uvedením filmu," hovorí Andre Fernandes, viceprezident spoločnosti Kraft Heinz. Zdroj: X/Heinz ,ScreenTime

Najznámejší výrobca kečupov na svete oznámil, že s blížiacou sa grilovacou sezónou ponúkne zákazníkom limitovanú edíciu pálivej omáčky s názvom Barbiecue. Hoci vlna humbuku okolo minuloročného filmového trháku už opadla, výrobca vsádza na ružovú farbu. Nový výrobok plánuje najprv otestovať na britskom a španielskom trhu.

Deväť mesiacov po uvedení filmu Barbie, ktorý zarobil viac ako 1,4 miliardy dolárov (1,3 miliardy eur) a stal sa najziskovejším filmom za rok 2023, vznikla v spolupráci amerického výrobcu potravín Kraft Heinz a spoločnosti Mattel Inc. omáčka Barbiecue.

Okrem mena slávnej bábiky a obrázku jej ružového profilu s chvostíkom na etikete výrobca omáčku na zadnej strane obalu označuje ako vegánsku majonézu s príchuťou barbecue korenia. V Spojenom kráľovstve sa bude predávať v limitovanej edícii, pričom 5-tisíc fliaš bude k dispozícii od pondelka na stránke heinztohome.co.uk. Informáciu priniesla agentúra bloomberg.com.

Ďalšia limitovaná séria omáčky sa bude predávať v supermarketoch Tesco od 17. apríla a od polovice mája v online donáškovej službe Ocado v Spojenom kráľovstve. Celkovo Heinz vyrobí približne 105-tisíc balení pre Spojené kráľovstvo. Odporúčaná maloobchodná cena je 3,39 GBP (3,97 eur) za 415 ml.

Barbie už v lietadle

Od uvedenia filmu v júli 2023 sa tovar s označením Barbie predáva ako na bežiacom páse.

(Článok pokračuje na ďalšej strane)

1 2
Ďakujeme, že nás čítate.

Ak máte zaujímavé nápady na témy, o ktorých by sme mohli písať alebo ste našli v článku chyby, neváhajte nás kontaktovať na [javascript protected email address]

Ficova IV. vláda
Zo zahraničia
Z domova
Kultúra a showbiznis
Ekonomika a biznis
Šport
TV Spark
Najčítanejšie