Najznámejší výrobca kečupov na svete oznámil, že s blížiacou sa grilovacou sezónou ponúkne zákazníkom limitovanú edíciu pálivej omáčky s názvom Barbiecue. Hoci vlna humbuku okolo minuloročného filmového trháku už opadla, výrobca vsádza na ružovú farbu. Nový výrobok plánuje najprv otestovať na britskom a španielskom trhu.
Deväť mesiacov po uvedení filmu Barbie, ktorý zarobil viac ako 1,4 miliardy dolárov (1,3 miliardy eur) a stal sa najziskovejším filmom za rok 2023, vznikla v spolupráci amerického výrobcu potravín Kraft Heinz a spoločnosti Mattel Inc. omáčka Barbiecue.
Okrem mena slávnej bábiky a obrázku jej ružového profilu s chvostíkom na etikete výrobca omáčku na zadnej strane obalu označuje ako vegánsku majonézu s príchuťou barbecue korenia. V Spojenom kráľovstve sa bude predávať v limitovanej edícii, pričom 5-tisíc fliaš bude k dispozícii od pondelka na stránke heinztohome.co.uk. Informáciu priniesla agentúra bloomberg.com.
Ďalšia limitovaná séria omáčky sa bude predávať v supermarketoch Tesco od 17. apríla a od polovice mája v online donáškovej službe Ocado v Spojenom kráľovstve. Celkovo Heinz vyrobí približne 105-tisíc balení pre Spojené kráľovstvo. Odporúčaná maloobchodná cena je 3,39 GBP (3,97 eur) za 415 ml.
Barbie už v lietadle
Od uvedenia filmu v júli 2023 sa tovar s označením Barbie predáva ako na bežiacom páse.
(Článok pokračuje na ďalšej strane)