Po šesťdesiatich rokoch existencie známej lieskovo-orieškovej nátierky na trhu sa rozhodla firma Ferrero oprášiť receptúru a priniesť niečo nové.
Spoločnosť Ferrero predáva populárnu nátierku Nutella už vyše 60 rokov. Dodnes je súčasťou sladkých raňajok, pri ktorých si ju namažete na čerstvý krajec chleba alebo ochutíte palacinky.
Nechceli ďalšie arašidové maslo
Výrobca oznámil, že na pultoch obchodov sa od jari budúceho roka objaví nová arašidová príchuť, informuje The Sun. Firma ju označuje za „odvážny, ale prirodzený vývoj“ produktu.
Správa o doteraz nevídanej príchuti, ktorá kombinuje kakao-lieskovcovú nátierku Nutella s chuťou pražených arašidov, bola odhalená v nedávnom tlačovom vyhlásení spoločnosti Ferrero.
„Nechceli sme vytvoriť ďalšie arašidové maslo. Cieľom bolo zachovať spojenie kakaa a arašidov,“ povedal marketingový riaditeľ Nutelly Seth Gonzalez. Podľa neho ide o unikátnu kombináciu, ktorá si zachováva podstatu značky.

Pozícia lídra
Uvedenie novej príchute ale má menší háčik. Nateraz bude dostupná iba na americkom trhu. „Vývoj produktov Nutella a Ferrero Rocher špeciálne pre severoamerický trh predstavuje určujúci moment v histórii našej spoločnosti. Tieto inovácie zaujmú verných fanúšikov aj nových spotrebiteľov, posilnia naše silné značky a ďalej upevnia našu pozíciu lídra v kategórii v Severnej Amerike,“ dodal Michael Lindsey, prezident a obchodný riaditeľ spoločnosti Ferrero pre Severnú Ameriku.
Výroba prebehne v americkom závode vo Franklin Parku, kde má Ferrero investovať vyše 75 miliónov dolárov (65,6 miliónov eur) a vytvoriť desiatky nových pracovných miest, dodáva Daily Mail.
Pochutnajú si aj vegáni
Kým Amerika sa na novú príchuť iba pripravuje, vo Veľkej Británii nedávno predstavili vegánsku verziu Nutelly. Zákazníci si môžu kúpiť 350-gramový pohár za 4 libry (4,70 eur) v Sainsbury’s. Obsahuje lieskové oriešky, kakao, cukor, ale namiesto mlieka výrobca použil alternatívy ako cícer a ryžový sirup.
„Už viac ako 60 rokov si milióny ľudí na celom svete užívajú jedinečnú chuť Nutelly a sme nadšení, že s uvedením rastlinnej Nutelly môžeme privítať ešte viac spotrebiteľov tejto značky,“ dodal Mathieu Maggi, marketingový riaditeľ Nutella Ferrero UK&I.
