Zdroj foto: twitter/HisenseGlobal
Spoločnosť Hisense, značka spotrebných technológií, oznámila uvedenie svojich úplne nových televízorov ULED X a hero U8 v regióne Južnej Afriky.
V roku 2022 sa televízory Hisense umiestnil na 2. mieste v celosvetovom rebríčku dodaných televízorov a v apríli tohto roku sa televízory Hinsense v rámci predaja na juhoafrickom trhu dostali na prvé miesto v odvetví. 10-palcový model ULED X spoločnosti Hisense, prvýkrát predstavený na tohtoročnom veľtrhu CES, ponúka pokročilé optické systémy, výnimočné spracovanie obrazu a špičkové zobrazovacie technológie. Podobne aj nový rad televízorov U8 sľubuje, že juhoafrickým spotrebiteľom v celej krajine prinesie lepší vizuálny a zvukový zážitok.
Spoločnosť Hisense sa tiež zaviazala investovať na miestnej úrovni a poskytuje odbornú prípravu pre miestnych obyvateľov v priemyselnom parku v Južnej Afrike. Vďaka tomu sa môžu presťahovať z chudobných štvrtí a stať sa kvalifikovanými pracovníkmi v priemysle. V súčasnosti spoločnosť Hisense vytvorila v Južnej Afrike viac ako 1 000 priamych pracovných miest a viac ako 5 000 nepriamych pracovných miest pre miestnych obyvateľov.
Jerry Liu, viceprezident spoločnosti Hisense International, na tlačovej konferencii v Johannesburgu uviedol: „Od svojho vstupu na juhoafrický trh pred 20 rokmi spoločnosť neustále rastie a rozširuje svoju prítomnosť v celej krajine. Od roku 2022 sme na tomto trhu dosiahli 98 % povedomie o značke, čím sme zvýšili hodnotu našej značky zo 125 na 236. Čiastočne tomu napomáha aj to, že kladieme veľký dôraz na ESG. Usilujeme sa o rozvoj ekologickej, zdravej spotreby s nízkymi nárokmi na energiu a ochranu životného prostredia, čím zabezpečíme, že spoločnosť Hisense zostane starostlivým podnikom.“
Ďalej pokračoval: „Spoločnosť Hisense už dlho vykonáva verejnoprospešné aktivity v Južnej Afrike a neustále sa zasadzuje za sociálne dobro. Organizácia UNOSSC vybrala projekt priemyselného parku v Južnej Afrike spoločnosti Hisense ako ukážkový príklad spolupráce medzi južnými regiónmi. V roku 2022 sa spoločnosť Hisense spojila s FIFA a zorganizovala charitatívne podujatie „Disappearing Pitch“ (Miznúce ihrisko) s cieľom upozorniť na globálne otepľovanie a poskytnúť komunite praktickú pomoc. Naším prísľubom je pokračovať v podpore rastu budúcich generácií, a to vďaka sile vedy a technológiám, ktoré zlepšia kvalitu života každého z nás.“
O spoločnosti Hisense: Hisense je popredná svetová značka domácich spotrebičov a spotrebnej elektroniky. Spoločnosť Hisense sa zaoberá multimediálnymi produktmi (so zameraním na inteligentné televízory), domácimi spotrebičmi a inteligentnými informačnými technológiami. Spoločnosť Hisense sa v poslednom čase rýchlo rozrástla a v súčasnosti pôsobí vo viac ako 160 krajinách.