fbpx

Slovenský portál s detskými vecami zaplavila kritika. Mamičky nemajú tovar ani peniaze

Reklama
Na slovenský portál babyheaven.sk sa valí kritika mamičiek, ktoré si objednali a zaplatili tovar, no nemajú ani zásielku, ani peniaze. Foto: reprofoto/Heureka.sk, Unsplash

Cítia sa oklamané. Mamičky v dobrej viere chceli kúpiť svojim ratolestiam detské oblečenie či rôzne doplnky, namiesto toho sa sťažujú, že im napriek platbe tovar neprišiel. 

Na slovenský portál, ktorý ponúka široký sortiment pre najmenších, sa valí kritika, píšu tvnoviny.sk. Stránke, ktorá okrem oblečenia ponúka tiež nábytok, hračky či drogériu, pribúdajú negatívne recenzie od mamičiek.

Ako informujú tvnoviny.sk, podnet už prešetruje aj Slovenská obchodná inšpekcia. Rodičia, ktorí chcú pre svoje deti zabezpečiť to najlepšie. Na túto emóciu útočí aj slovenský portál babyheaven.sk. Zákazníkov láka na pekné dizajnové kúsky.

V posledných týždňoch až mesiacoch sa začali na sociálnych sieťach šíriť sťažnosti. Mnohí hovoria o podvode, keďže im zakúpený tovar nebol doručený alebo sa dočkali nekompletných objednávok.

„Čakám na tovar už mesiac a nič. Neviem, ako mám ďalej postupovať, či jej mám ísť zaklopať na dvere, keďže býva kúsok od Žiliny. Tovar bol v hodnote 53 eur. Volala mi s tým, že nemá tovar skladom, a teda či mi stačí poslať budúci týždeň. Stále nič,“ napísala zákazníčka recenziu na spomínaný portál.

Pridáva sa ďalšia oklamaná zákazníčka: „Na Instagrame beží fejková reklama že obchod zatvára a preto ponúka veľké zľavy. Žiaľ nechala som sa oklamať. Platba je možná len vopred na účet, následne je vaša objednávka ignorovaná, keď sa ozvete, najprv nasleduje plno výhovoriek a sľubov o odoslaní […] Keď chcete vrátiť peniaze, pripravte sa na ignoráciu. Ak budete mať šťastie, po nekonečných pripomienkach keď pani vidí že to nenecháte len tak, tak vám možno po ďalších týždňoch pošle peniaze späť.“

Podobných odkazov možno nájsť v desiatkach. Avšak na recenznom portáli nájdeš aj zopár pozitívnych reakcií. „Som mamička, ktorá objednáva od Pani 2,5 roka od periniek až po hračky, má široký sortiment tovaru. Odporúčam určite tento obchod! Predávajúca je ústretová, ochotná a ohľaduplna.“

A najnovšia pribudla len pred pár hodinami. „Bohuzial pri vypredaji obchod nestiha odosielat objednavky, dlhsie sa caka na tovar a tym padom vznikaju nedorozumenia. Cakala som dlhsie ale po dphovore s majtelkou sme urobili storno a peniaze mi boli vratene,“ pochvaľuje si zákazníčka, ktorá ďalej tvrdí, že o podvod nejde a nakupujúce, pokiaľ majú problém, nech kontaktujú majiteľku.

Poškodené, a ani SOI však doposiaľ nedostali reakciu na ich podnet. SOI aktuálne eviduje 14 podnetov od podvedených zákazníkov. „Inšpektorátom SOI so sídlom v Žiline pre Žilinský kraj boli pripravené podklady na začatie správneho konania o uložení poriadkovej pokuty za marenie výkonu kontroly, keďže podnikateľský subjekt nie je súčinný pri prešetrovaní podaní,“ uviedla metodička odboru ochrany spotrebiteľa SOI Judita Šenkárová.

Zároveň doplnila, že kontrolný proces zo strany inšpekcie naďalej pokračuje a v rámci zákonom stanovených kompetencií SOI využije všetky právomoci v zmysle platnej právnej úpravy.

 

Ďakujeme, že nás čítate.

Ak máte zaujímavé nápady na témy, o ktorých by sme mohli písať alebo ste našli v článku chyby, neváhajte nás kontaktovať na [javascript protected email address]

Ficova IV. vláda
Zo zahraničia
Z domova
Kultúra a showbiznis
Ekonomika a biznis
Šport
TV Spark
Najčítanejšie